اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ساخت ۱۱۰۰ کلاس خیرساز در کهگیلویه و بویراحمد/تعهد ۲۵ میلیاردی خیرین در طرح آجر به آجر

مدیرکل نوسازی توسعه‌ و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: خیرین مدرسه ساز در ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی استان کارنامه درخشانی دارند که حرکت معنوی آنان جای تکریم دارد.

ساخت ۱۱۰۰ کلاس خیرساز در کهگیلویه و بویراحمد/تعهد ۲۵ میلیاردی خیرین در طرح آجر به آجر

پیروز کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: خیرین مدرسه ساز از بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی آموزش و پرورش هستند که نیکوکاری را با عمل و نگاه انساندوستانه و خدا محوری برای مردم معنا می‌کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت‌های خیرین مدرسه ساز در سطح کهگیلویه وبویراحمد گفت: تا کنون با مشارکت خیرین ۱۱۰۰ کلاس درس با زیربنای ۱۲۴ هزار مترمربع در قالب ۵۰۰ مدرسه  در سطح استان احداث شده است.

مدیرکل نوسازی توسعه‌ و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده ۷۶۲ آموزشگاه در سطح استان نیاز به مقاوم‌سازی و ۳۹۶ آموزشگاه نیاز به تخریب و بازسازی دارد که همچنان نیازمند دست‌های سخاوتمند خیرین در اقصی نقاط استان هستیم.

وی یکی از سیاست‌های سازمان نوسازی مدارس را طرح آجر به آجر جهت مشارکت عامه مردم در امر مدرسه سازی عنوان کرد و گفت: در  نیمه اول سال 1400  در این طرح   ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از طریق خیرین جهت امر مدرسه سازی تعهد جذب شده است که امیدواریم در عمل تحقق پیدا کند.

مدیرکل نوسازی توسعه‌ و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: خیرین مدرسه ساز با اقدامات عمرانی ، آموزشی مروج فرهنگ مشارکت در جامعه هستند به گونه‌ای که با اقدام معنوی خود موجب شدند تا استانداردهای آموزشی در کشور از جمله  کهگیلویه وبویراحمد ارتقا یابد.

کرمی خاطرنشان کرد: هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند بدون توسعه علمی به توسعه پایدار دست یابد که در این مسیر خیرین مدرسه ساز با ساخت و تجهیز مدارس تضمین کننده توسعه پایدار هستند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه کمک در امر مدرسه سازی جز باقیات وصالحات است خاطرنشان کرد:  انتظار می رود با توجه به نیازهای دانش آموزان  همکاری خیرین در حوزه فضاهای آموزشی بیش از گذشته تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول