اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۳۲۹ گروه جهادی بسیج برای واکسیناسیون روستاها و مناطق سخت عبور هرمزگان پا به کار شدند+عکس

افراد بالای ۱۸ سال در روستاهای استان هرمزگان توسط ۳۲۹ گروه جهادی بسیج واکسینه می شوند.

۳۲۹ گروه جهادی بسیج برای واکسیناسیون روستاها و مناطق سخت عبور هرمزگان پا به کار شدند+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ۳۲۹ گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، شامل پزشک، پرستار و متخصص تزریق واکسن ، واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال را انجام می دهند.

 

در مراسم اعزام این گروه های جهادی که با حضور و بدرقه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بندرعباس، فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بندرعباس، دکتر فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس در کانون ورزشی بسیج سپاه بندرعباس برگزار شد، حجت الاسلام عبادی زاده گفت: امروز شاهد اعزام گروه‌های جهادی بسیج پزشکی با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای انجام واکسیناسیون در مناطق صعب‌العبور و روستاهای استان هستیم و این کار بسیار بزرگی است که توسط گروههای جهادی بسیج انجام می شود.

 

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان نیر ضمن تقدیر و تشکر از گروههای جهادی بسیج که در مبارزه با کرونا در طرحهای غربالگری، گندزدایی محلات، تولید ماسک و دستکش و همچنین امر مهم واکسیناسیون مردم استان نقش مهمی داشته اند، افزود : حضور جهادگران بسیجی در این عرصه ها مجاهدت در راه خداست و نجات جان یک نفر هم برای ما مهم و حیاتی است.

 

سردار سالاری از سازماندهی، تجهیز و بکارگیری ۳۲۹ گروههای جهادی در استان برای واکسینه شدن افراد بالای ۱۸ سال در همه روستاهای استان خبر داد و اعلام آمادگی کرد که اگر واکسن لازم تأمین شود همه افراد در شهر و روستاهای استان توسط گروههای جهادی بسیج واکسینه خواهند شد.

 

سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس هم در این مراسم ضمن تقدیر از گروههای جهادی بسیج شهرستان بندرعباس خاطر نشان کرد: ۵۰ گروه جهادی از بسیجیان جامعه پزشکی در قالب تیم‌های جهادی کار واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در روستاهای شهرستان بندرعباس را انجام می دهند.

 

سرهنگ ماندگاری افزود: این تیم های پزشکی در همه روستاهای شهرستان بندرعباس بویژه مناطق صعب‌العبور حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تاکنون در هرمزگان بیش از ۸۳۸ هزار دوز واکسن تزریق شده است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول