اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عزادار شد

پدر حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دارفانی را وداع گفت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عزادار شد

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، حاج سیدنور عاملی رنانی پدر حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دارفانی را وداع گفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحوم، امروز در بهشت سکینه(س) کرج برگزار شد اما مراسم ترحمیم به دلیل وضعیت شیوع کرونا ویروس و توجه به پروتکل‌های بهداشتی برگزار نشده و هزینه آن صرف امور خیر می‌شود.

در همین راستا محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیام تسلیتی خطاب به سعیدرضا عاملی نوشت: «خبر درگذشت ابوی گرامیتان موجب تأثر و تألم گردید. این مصیبت وارده را خدمت حضرتعالی، خانواده‌ گرامی، ارادتمندان مرحوم و سایر وابستگان تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر جمـیل مسألت می‌نمایم».

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز در پیام تسلیتی نوشت: «درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم «حاج سید نور عاملی رنانی»، که از دلدادگان و دوستداران مخلص اهل بیت علیهم السلام  بودند، موجب تأثر و تأسف گردید.
این ضایعه و مصیبت اندوهگین را خدمت حضرت عالی و خانواده محترم تسلیت می‌گویم و از پیشگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان محترم به ویژه بیت شریف عاملی رنانی، شکیبایی و سلامتی. خواهانم».

انتهای پیام/

 مطمئنا مرحوم مغفور جنت مکان خلد آشیان، با تربیت انسان‌های فرهیخته، دانشمند، عالم و اثربخش ملی و فراملی همچون جنابعالی، جایگاه والایی نزد پروردگار خواهند داشت. روح بلندشان با ائمه اطهار و صالحان و مقربان درگاه ایزدی محشور و همنشین باشد.


  محمدعلی زلفی‌گل
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول