اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تمرینات تیم فوتبال شهدای قشقایی تعطیل شد/ لزوم توجه مسؤولان به ظرفیتهای تیم قشقایی

تمرینات تیم فوتبال شهدای قشقایی تعطیل شد.

تمرینات تیم فوتبال شهدای قشقایی تعطیل شد/ لزوم توجه مسؤولان به ظرفیتهای تیم قشقایی

به خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی با اعلام این خبر گفت: در  روزهایی که قصد فروش تیم را داشتیم همه مسئولان اعلام حمایت کردند و ما را دلگرم کردند اما حالا که نیاز به حمایت داریم و در طلایی ترین زمان برای بستن تیم به سر می بریم حتی جواب تلفن ما را نمی دهند و به ناچار تمرینات را تعطیل کردیم.

اشکان نجف پور افزود: در روزهای گذشته پیگیر امورات تیم بودیم و حتی با گزینه های مختلف مذاکره کردیم و همین که در آستانه قرارداد با سرمربی مورد نظر بودیم اما به دلیل مشکلات مالی فراوان و سردرگمی بلاتکلیف شدیم.

وی ادامه داد: از میان بازیکنان فصل پیش شهدای قشقایی 4 بازیکن به تیم ملی امید دعوت شده اند که این نشان از آینده نگری باشگاه و سرمایه گذاری روی جوانان می باشد اما درست در زمانی که نیاز به حمایت داریم رها شده ایم.

مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی بیان کرد: البته مدیرکل ورزش و جوانان حمایت هاى بسیار اندکى سال قبل انجام دادند و در کنار ما بوده اند اما امسال گویا دست اداره کل برای حمایت بسته است و توقع داریم نمایندگانی که اعلام حمایت کرده بودند به میدان بیایند.

 طهماسبی: تیم قشقایی پتانسیل بالایی دارد

مربی تیم شهدای قشقایی نیز با بیان اینکه تمرینات این تیم حدود 10 روز است که آغاز شده بود گفت با بازیکنانی که با ما قرارداد دارند تمرینات را آغاز کردیم تا از قافله عقب نمانیم همچنین در هفته های گذشته با برپایی اردوهای استعدادیابی جوانان مستعد را شناسایی کردیم اما مظلومانه تمرینات خود را آغاز و سپس تعطیل کردیم

وی افزود: ای کاش مسئولین استان فارس هم مانند خیلی از استانهای دیگر حامی تیم شهرشان بودند چرا که قشقایی سرشار از استعداد است و اگر به این تیم توجه شود پتانسیل بالایی دارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول