اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

واحدهای صنعتی در حوزه ورزش ورود کنند

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس گفت: شرکت‌ها و واحدهای صنعتی ما باید در راستای فعالیت‌ها اجتماعی خود در حوزه ورزش هم ورود کنند البته باید مشوق‌هایی نیز در این زمینه به وجود آید.

واحدهای صنعتی در حوزه ورزش ورود کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام محمد سبزی در آیین دیدار هیئت‌های ورزشی ساوه با نماینده، مدیرکل ورزش و جوانان و فرماندار ساوه اظهار کرد: کسی نمی‌تواند منکر نقش ورزش در سلامت جسمی و روحی جامعه شود و باید به نقش ورزش در جامعه بیش از قبل توجه کرد.

وی با بیان اینکه کارگروه‌های مختلفی در دفتر نماینده مردم در مجلس از جمله کارگروه ورزش برای بررسی مشکلات وجود دارد گفت: در این کارگروه‌ها مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف رصد و با دعوت از مسئولان امر برای رفع موانع تلاش می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه ساوه در صنعت گفت: شرکت‌ها و واحدهای صنعتی ما باید در راستای فعالیت‌ها اجتماعی خود در حوزه ورزش هم ورود کنند البته باید مشوق‌هایی نیز در این زمینه به وجود آید.

سبزی تصریح کرد: شهرستان ساوه در بحث درآمدهای ملی و استانی سهم خوبی را ایفا می‌کند لذا انتظار داریم به همان تناسب نیز برای ساوه اعتبار در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه در خصوص اخذ بودجه این اطمینان را می‌دهیم که بیشترین آن را نصیب ساوه کنیم گفت: استانی شدن بحث درآمد از محل مالیات بر ارزش‌افزوده خسارت سنگینی به شهر ما در حوزه‌های مختلف زد و تلاش می‌کنیم در برنامه هفتم توسعه درآمد پایه‌ای را برای شهر خودمان مشخص کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس خاطرنشان کرد: آلودگی و حاشیه نشینی سهم شهر ما شده اما اعتبار ما را به جاهای دیگر اختصاص دادند لذا باید یک سهم مشخصی برای شهر ساوه تعیین شود و مابقی آن بر اساس شاخص‌های جمعیتی توزیع شود

سبزی حضور صاحبان صنایع در ورزش را باعث تحول در این حوزه دانست و گفت: توزیع عادلانه خدمات در نقاط مختلف کشور خصوصاً در بخش ورزش و جلوگیری از رانت و فساد از عوامل پیشرفت یک جامعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه هزینه ورزش در کشور ما بالاست عنوان کرد: ورزش ما گران است و خیلی‌ها توان هزینه کرد ندارند لذا باید تدابیری اندیشیده شود تا نیازمندان و محرومان از این امر مهم غافل نماند و بتوانند با بهره‌مندی از امکانات استعدادهای خود را شکوفا کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به تخصیص بودجه 3.5 میلیارد تومانی در کمیته برنامه‌ریزی ساوه به اداره ورزش گفت: باید در این حوزه به سراغ مشارکت‌های مردمی، کمک خیرین و صاحبان صنایع برویم و با افزایش سرانه ورزش در این شهر به جایگاه واقعی و درخور شأن برسیم.

فرماندار ساوه نیز در این مراسم با اشاره به پایین بودن سرانه ورزش ساوه در استان گفت: متأسفانه علیرغم وجود استعدادهای مختلف و افزایش روزافزون جمعیت، ساوه در رده آخر سرانه ورزش استان است که باید در خصوص افزایش آن اقدامات لازم صورت بگیرد.

علی میرزایی افزود: از محل اعتبارات ملی و استان و منابع موجود با اهتمام همه مسئولان باید این امر محقق شود تا کلاس ورزش در این شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با بیان اینکه ساوه خاستگاه ورزش فوتبال و فوتبال ایران است و ورزشکاران ساوجی همواره در میادین ملی و بین‌المللی می‌درخشند گفت: ارتقای نسبی زیرساخت‌های ورزشی شهرستان ساوه به‌ویژه ورزشگاه شهید چمران را از برکات صعود تیم خوشه طلایی به لیگ دسته یک فوتبال کشور بود و این نشان می‌دهد با تأمین زیرساخت‌ها ورزشکاران این شهر توان کسب مقام‌های کشوری را دارا می‌باشند.

به گزارش فارس گفتنی است در ادامه این جلسه جمعی از ورزشکاران به بیان مسائل و مشکلات این حوزه پرداختند و در پایان نیز از تعدادی ورزشکار قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول