اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پویش همکلاسی مهربان با محوریت تهیه بسته‌های تحصیلی در مازندران

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به آغاز پویش همکلاسی مهربان برای دومین سال در مازندران، گفت: امسال در پویش همکلاسی مهربان اولویت ما تهیه لوازم‌التحریر و بسته مهربانی است.

پویش همکلاسی مهربان با محوریت تهیه بسته‌های تحصیلی در مازندران

محمد شعبانی امروز درباره پویش همکلاسی مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به اینکه این پویش برای دومین سال در مازندران اجرا می‌شود، اظهار کرد: پویش همکلاسی مهربان سال گذشته با محوریت تامین تبلت‌های دانش‌آموزی انجام شد.

وی افزود: سال گذشته ۴۰هزار دانش‌آموز متقاضی دریافت تبلت بودند که باتوجه به تسهیلات و کمک‌های خیران توانستیم پاسخگوی بیش از ۹۰ درصد آنان باشیم که به جرات می‌توان گفت پاسخگوی صد در صد دانش‌آموزان نهادهای حمایتی بودیم و در این زمینه آموزش و پرورش مازندران رتبه نخست را در کشور کسب کرد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: البته در تامین نیازمندی‌های آموزشی بانک‌ها همراهی خوبی با ما داشتند که در این زمینه تجلیل از چهار بانک ملی، رفاه ، تجارت و سپه که بیشترین همراهی را با آموزش و پرورش داشتند، در دستور کار قرار دارد.

شعبانی با اعلام اینکه امسال در پویش همکلاسی مهربان اولویت ما تهیه لوازم‌التحریر و بسته مهربانی است، تصریح کرد: تشکل‌ها، بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی در این مسیر ورود پیدا کردند و درحال جمع‌آوری اقلام هستند.

وی با اشاره به اینکه توزیع اقلام در مرحله اول این طرح در هفته نخست مهر انجام خواهد شد، اضافه کرد: سپس مراحل بعدی نیز در طول سال ادامه خواهد داشت که البته تقویم اجرایی منظمی برای این برنامه تدوین کردیم که در قالب بخشنامه به شهرستان‌ها ارسال خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: «مدرسه شاداب، بهداشت روان و ارتقای یادگیری» شعار امسال است که در حوزه بهداشت روان مسائل متعدد در دستور کار قرار دارد تا زمینه‌های حضور دانش‌آموزان در مدارس مازندران فراهم شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول