اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استقبال کاشانی‌ها از واکسن ایرانی برکت

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان با بیان اینکه در این منطقه استقبال از تزریق واکسن برکت بیش از واکسن‌های دیگر است و این اعتماد به تولید داخلی غرور آفرین است، تصریح کرد: پوشش واکسیناسیون در منطقه کاشان، بالاتر از میانگین کشوری است.

استقبال کاشانی‌ها از واکسن ایرانی برکت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان ، سید علیرضا مروجی عصر امروز در حاشیه افتتاح  مرکز تجمیعی واکسیناسیون آران و بیدگل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مرکز با ظرفیت‌ پذیرش روزانه بیش از ۱۰۰۰ نفر جهت تزریق واکسن کووید ۱۹به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان، با اشاره به فعالیت دو مرکز واکسیناسیون تجمیعی در شهرستان آران و بیدگل افزود: هر چقدر میزان واکسیناسیون  توسعه پیدا کند، قطعا آمار بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از کرونا کمتر خواهد شد و ما نیز به زعم خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 مروجی اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی این مجموعه، واکسیناسیون مردم در این بخش نیز با سرعت بیشتری انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان با بیان اینکه کرونا مشکل حوزه سلامت نیست و یک مشکل اجتماعی است، گفت: همه در مقابله با این بحران در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل پای کار آمده‌اند و این افتخار بزرگی برای منطقه است.

وی با بیان اینکه در این منطقه استقبال از تزریق واکسن برکت بیش از واکسن‌های دیگر است و این اعتماد به تولید داخلی غرور آفرین است، تصریح کرد: پوشش واکسیناسیون در منطقه کاشان، بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش فارس، هم اکنون چهار مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در کاشان شامل سالن شهدای بسیج (خیابان بهشتی - خیابان سپاه)، پایگاه تجمیعی سبکبار (بلوار صنعت)، سالن رشد و تندرستی دانشگاه کاشان (انتهای خیابان طالقانی) و بیمارستان متینی (خیابان امیرکبیر) و دو مرکز تزریق تجمیعی واکسن کرونا در آران و بیدگل شامل خانه بازنشستگان امید ( بلوار دکتر عظیمی - پارک شهید سلمانی ) و سالن تربیت بدنی دانشگاه پیام نور ( بلوار عاملی - بلوار دانشگاه) به مردم خدمات می‌دهند.

این مراکز در  دو نوبت صبح و بعدازظهر فعال هستند و از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۴ الی ۲۱ آماده پذیرش مراجعین از گروههای هدف برای انجام واکسیناسیون هستند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول