اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چگونه بهترین انتخاب و خرید آیفون تصویری را انجام دهیم؟

خرید آیفون تصویری مانند خرید بسیاری از لوازم تاسیساتی منزل امری واجب است.

چگونه بهترین انتخاب و خرید آیفون تصویری را انجام دهیم؟

خرید آیفون تصویری مانند خرید بسیاری از لوازم تاسیساتی منزل امری واجب است. چراکه این وسایل هم زندگی را برای ساکنان منزل راحت تر می کند و هم گاها جنبه امنیتی و محافظتی در هر ساختمانی دارد. اما از آنجا که نصب این وسایل گاه روی کار انجام می شود و در معرض دید است نمی توان بحث ظاهر و زیبایی آن را لحاظ نکرد. در تکنولوژی روز دنیا وسایلی مانند دربازکن تصویری طوری طراحی و ساخته می شوند که در زیبایی دکوراسیون هم موثر باشند.

برای خرید آیفون تصویری متناسب با دکور خانه چه باید بدانیم؟

خوب می دانید که استفاده از تاسیسات در ساختمان های امروزی امری اجتناب ناپذیر است. اما این وسایل تاسیساتی مانند شیرآلات، انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی، وسایل روشنایی و حتی آیفون به خصوص آیفون تصویری می توانند به شکلی باشند که خود در زیباسازی منزل شما و تکمیل دکوراسیون داخلی به کار روند و موثر باشند.

در این مقاله قصد داریم به اصولی بپردازیم که برای انتخاب صحیح و خرید آیفون تصویری مناسب به کار شما بیاید. دربازکنی که در منزل شما یک وسیله زیبا و کاربردی به حساب آید.

خرید آیفون تصویری ایرانی یا خارجی؟

جواب این سوال قطعا به میزان بودجه شما برای تهیه و خرید آیفون تصویری بر می گردد. با توجه به رشد قیمت ارز و کاهش ارتباطات بین المللی به علت تحریم ها در اکثر زمینه ها توصیه به استفاده از وسایل و تولیدات داخلی می شود. به چند جهت که اول قیمت آن است. هزینه های واردات این روزها از هزینه های تولید بسیار بیشتر است و اجناس خارجی بسیار گران‌تر از تولیدات داخلی هستند.

از طرفی به خاطر تحریم ها اکثر برندهای داخلی که پیش از این در ایران دارای نمایندگی خدمات پس از فروش بودند امروز دیگر با بازار ایران قطع ارتباط کرده اند. این یعنی در صورت بروز مشکل و خرابی احتمال رسیدگی و رفع عیب یا نیست یا خیلی کم است.

البته برخی از برندهای معتبر دنیا کیفیت، طراحی و امکانات بیشتری را در محصول خود ارائه می کنند اما در این زمینه می توان برخی از برندها از جمله تولیدکنندگان آیفون تصویری ایرانی را یافت که در رقابت با برندهای خارجی حرف زیادی برای گفتن دارند.

این مساله در مورد جک درب پارکینگ هم صدق می کند شما در زمان خرید جک درب پارکینگ هم می توانید به برندهای معتبر ایرانی اعتماد کنید. 

توجه به ظاهر برای خرید آیفون تصویری

گرچه ظاهر آیفون های تصویری در اغلب موارد یکی هستند و اصول کلی آن با یکدیگر فرق چندانی ندارد اما گاه اضافه شدن برخی آپشن ها می تواند در ظاهر آن کاملا موثر باشد. برای مثال آیفون تصویری با صفحه نمایشگر تاچ و لمسی به خاطر لمسی بودنشان نیازی به دکمه های فشاری ندارند و از این نظر شما صفحه ای صاف و بدون کلید دریافت می کنید.

همچنین قابلیت هندزفری که به معنی نداشتن گوشی یا همان دهنی است آپشنی است که ظاهر دربازکن را کاملا تغییر می دهد. در این حالت شما صفحه ای دارید که از طریق میکروفن و بلندگو با مراجعه کننده صحبت می کنید.

تولید بدنه ای مقاوم و خوش طرح و رنگ یکی دیگر از فاکتورهایی است که در زمان خرید آیفون تصویری باید لحاظ کنید. داشتن چند رنگ در مدل های زیبا و پرطرفدار دست شما را برای انتخاب رنگی متناسب با رنگ دکوراسیون منزل شما باز می کند.

ما در ادامه قصد داریم دو تا از برندهای معتبر ایرانی را در بازار به شما معرفی کنیم تا برای خرید آیفون تصویری دچار مشکل نشوید.

خرید آیفون تصویری تابا

اولین پیشنهاد ما به شما خرید آیفون تصویری تابا الکترونیک است. این برند از سال ۱۳۶۲ در ایران به تولید وسایل الکترونیکی، آیفون تصویری و جک درب پارکینگ مشغول است و اعتبار زیادی در این زمینه کسب کرده است. البته کمترین قیمت ها را در بین تولیدکنندگان ایرانی دارد. با این حال بیشترین کیفیت را می توانید در آیفون های تصویری تابا سراغ بگیرید. همه این مسایل باعث شده تابا الکترونیک به یکی از طرفدارترین برندها برای خرید آیفون تصویری تبدیل شود.

 

خرید آیفون تصویری الکتروپیک

یکی دیگر از برندهای معتبر و پرطرفدار بازار خرید آیفون تصویری در ایرانی آیفون تصویری الکتروپیک است. الکتروپیک از سال ۱۳۶۴ در یک کارگاه کوچک کار تولید را شروع کرد و امروز یکی از برترین تولیدکنندگان آیفون تصویری در ایران است. در حال حاضر خرید آیفون تصویری الکتروپیک در ایران انتخاب افرادی است که می خواهند آیفونی با طرح زیبا و خدمات پس از فروش داشته باشند.

خرید آیفون تصویری الکتروپیک از این نظر پیشنهاد می شود که الکتروپیک تمام قابلیت های ارتباطی و آپشن های کاربردی در آیفون تصویری را در محصولات خود جای داده است. برای مثال قابلیت های ارتباطی مانند ارتباط و اتصال به دوربین مداربسته یا پنل دوم، ارتباط با وای فای و خط تلفن،‌ ارتباط با جک درب پارکینگ و آسانسور و... . آپشن های دیگری مانند صفحه کلید و صفحه نمایش لمسی و هندزفری و گوشی مگنتی و... از دیگر آپشن های آن است.

خرید آیفون تصویری از نمایندگی تابا مشهد

یکی از فروشگاه هایی که برای خرید و مشاوره پیش از فروش به شما پیشنهاد می کنیم فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ است که نماینده آیفون تابا مشهد و شرق ایران است. البته این فروشگاه به تمامی کشور محصولات تابا الکترونیک و دیگر برندهای معتبر ایرانی و خارجی را ارسال می کند. شما می توانید برای خرید یک محصول مناسب به این فروشگاه تماس گرفته و از مشاوره های مسئولین آن برخوردار شوید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول