اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انتقاد استاندار از اهمال در اتمام پروژه‌های آموزشی در کردستان/ توپ کم‌کاری را در زمین یکدیگر نیندازیم

استاندار کردستان با انتقاد از اهمال در اتمام پروژه‌های آموزشی در استان، گفت: کم کاری در بهره‌برداری پروژه‌های آموزشی قابل توجیه نیست و نباید توپ کم‌کاری را در زمین یکدیگر بیندازیم.

انتقاد استاندار از اهمال در اتمام پروژه‌های آموزشی در کردستان/ توپ کم‌کاری را در زمین یکدیگر نیندازیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: امیدواریم آموزش و پرورش در رسالت بزرگ و سختی که در حوزه آموزش و پرورش فرزندان این سرزمین به عهده دارند موفق و رو سفید باشند.

وی افزود: وقتی به مردم وعده می‌دهیم و می‌گویم فلان فضای آموزش و پرورش برای سال آینده آماده می‌شود براساس ارزیابی خود متولیان امر است و این وعده باید تحقق پیدا کند.

استاندار کردستان گفت: میزان طلب برخی از پیمانکاران در پروژه‌ها بالا است، قرار نیست مسئولیت‌ها را گردن همدیگر بیاندازیم و توپ کم‌کاری خود را در میدان دیگران بندازیم.

وی افزود: سال گذشته قرار شد همه پروژه‌های آموزشی در کردستان آماده شود ولی الان در آغاز سال تحصیلی می‌بینیم هیچ کدام به نتیجه نرسیده و این جای گله‌مندی جدی دارد.

استاندار کردستان با بیان اینکه مدیریت این نیست که همه چیز فراهم باشد و ما مدیریت کنیم، گفت: باید با وجود تمام کمبودها با نظارت و تلاش جهادی مدیریت مناسبی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: آغاز سال تحصیلی باید شور و نشاط در خانواده‌ها و دانش‌آموزان ایجاد کند لذا آموزش و پرورش باید چنین فضایی را فرام کند.

وی تاکید کرد: سازمان نوسازی مدارس استان هم باید نگاه ویژه و تلاش مضاعفی برای اجرا و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه آموزشی در کردستان داشته باشند.

وی گفت: برخی از دانش‌آموزان متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی قادر به تامین امکانات مورد نیاز تحصیل نیستند که باید از ظرفیت‌ و حمایت خیرین استفاده کرد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول