اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مشکلی در خصوص تامین نهادهای دامی در آذربایجان‌غربی وجود ندارد/رشد 50 درصدی توزیع نهاده دامی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی از توزیع ۱۲۷ هزار تن انواع نهاده دامی بین دامداران و پرورش دهندگان طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکلی از بابت تامین نهاده‌های دامی در استان وجود ندارد.

مشکلی در خصوص تامین نهادهای دامی در آذربایجان‌غربی وجود ندارد/رشد 50 درصدی توزیع نهاده دامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نادر صادقی در جلسه  کارگروه تنظیم بازار استان از توزیع ۱۲۷ هزار تن انواع نهاده دامی بین دامداران و پرورش دهندگان طی سال گذشته در استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر مشکلی از بابت تامین نهاده‌های دامی در استان وجود ندارد.

وی افزود: بیش از ۱۰۵ هزار تن انواع نهاده دامی در استان در شش ماه  اول امسال تاکنون در استان توزیع شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به تصمیم دولت برای واردات تخم مرغ نطفه‌دار به کشور برای تامین کافی جوجه‌ریزی این محصول بیان کرد: بخشی از این تخم مرغ‌های نطفه‌دار وارداتی از ترکیه و از گمرکات استان وارد کشور می‌شود که در این زمینه ضروری است دستگاه‌های متولی تمام برنامه‌ریزی های لازم را برای تسهیل در واردات انجام دهند تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۱۰۵ هزار تن انواع نهاده دامی در استان یادآور شد: این میزان نهاده دامی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته و استان در زمینه توزیع نهاده‌های دامی برای صنعت دام و طیور مشکلی ندارد.

این مقام مسوول با اشاره به آغاز برداشت ذرت علوفه‌ای در استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نگهداری این محصول باید توسط سیلو انجام شود، تولیدکنندگان ذرت علوفه‌ای می‌توانند بعد از تامین مایحتاج دامداران استان ، محصول تولید خود را به سایر استان‌ها صادر کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول