اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کمک 30 میلیارد تومانی حامیان ایتام و محسنین در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: طی 5 ماهه سالجاری، حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر 30 میلیارد تومان به یتیمان و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک نموده اند.

کمک 30 میلیارد تومانی حامیان ایتام و محسنین در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جلیل تراهی اظهار داشت: طی پنج ماهه سالجاری، حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر 30 میلیارد تومان به یتیمان و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک نموده اند که این کمک‌ها نسبت به سال گذشته رشد ۵۹ درصدی داشته است.

تراهی با بیان اینکه کمیته امداد هرمزگان در زمینه جذب کمک حامیان و خیران به ایتام و فرزندان محسنین رتبه نخست کسب کرده است، افزود: درحال حاضر ۳۳ هزار حامی نیکوکار در استان هرمزگان از ۱۶ هزار و ۴۰۰ فرزند معنوی خود حمایت می‌کنند که از این تعداد هشت هزار و ۸۰۰ یتیم نیازمند و هفت هزار و ۶۰۰ فرزند محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار داشت: شرکت صبا فولاد خلیج فارس در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی  خود، حمایت یک هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد در استان را متقبل کرد.

تراهی ادامه داد: توجه و مشارکت بنگاه‌های اقتصادی در حوزه تکالیف اجتماعی می‌تواند خدمات ارزشمند و اثربخشی به نیازمندان هرمزگان درپی داشته باشد و امیدواریم با تداوم حمایت‌ها و مشارکت‌های این بنگاه‌ها بتوانیم مشکلات اساسی خانواده‌های ایتام و نیازمندان استان را برطرف نماییم.

این مقام مسئول گفت: همه مردم می‌توانند با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح خداپسندانه این نهاد مشارکت و حامی یک یا چند فرزند یتیم و فرزند محسنین شوند.  

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول