اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

از توزیع 7 هزار پرس غذا تا تهیه اسباب‌بازی برای کودکان توسط قرارگاه امام رضا(ع)

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) گفت: با کمک خیرین بیش از ۷ هزار پرس غذا تهیه و توزیع شد و پس از آن نیز بیش از ۵۰۰ بسته اسباب‌بازی برای کودکان در دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

از توزیع  7 هزار پرس غذا تا تهیه اسباب‌بازی برای کودکان توسط قرارگاه امام رضا(ع)

مجید حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در سه ماه تابستان ۴ هزار بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن، رب و سایر اقلام ضروری را بین خانواده‌های نیازمندی که شناسایی شده بودند توزیع کرده است.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: این قرارگاه با تعاملاتی که با دستگاه‌های دولتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، بسیج سازندگی و اداره اوقاف و امور خیریه داشته توانسته همکاری‌های مطلوب داشته باشد و رفع نیازهای افراد را سرعت بخشد.

حیدری افزود: با کمک خیرین بیش از ۷ هزار پرس تهیه و توزیع شد و پس از آن نیز بیش از ۵۰۰ بسته اسباب‌بازی برای کودکان در دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی و نیاز دانش‌آموزان به نوشت‌افزار بیان کرد: اکنون تهیه لوازم التحریر برای این دانش‌آموزان در دستور کار است و همه مردم می‌توانند در این امر سهیم باشند تا دانش‌آموزی دغدغه لوازم‌التحریر نداشته باشد.

 حیدری در پایان به طرح تهیه جهیزیه اشاره کرد و ادامه داد: با استقبال زیاد از طرح تهیه جهیزیه این قرارگاه اقدام به تهیه طرح جدید نموده تا با این طرح هم از تولید داخلی حمایت شود و هم نیاز خانواده‌ها رفع شود.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول