اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افزایش ۶۰ درصدی فضای سبز در ریگان

شهردار ریگان از افزایش ۶۰ درصدی سرانه فضای سبز در شهر ریگان خبر داد.

افزایش ۶۰ درصدی فضای سبز در ریگان

حسن دهگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار کرد: شهرستان ریگان یکی از شهرستان‌های طوفان‌خیز کشور است که به همین دلیل ایجاد فضای سبز در اولویت شهرداری قرار دارد.

شهردار ریگان با بیان اینکه شهرداری ریگان تاکنون افزایش ۶۰ درصدی فضای سبز را در سطح شهر ریگان ایجاد کرده است، افزود: برای ایجاد فضای سبز شهر ریگان شهرداری تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

دهگان با اشاره به اینکه شهر ریگان در جاده ترانزیت ریگان - چابهار قرار دارد، ابراز کرد: ایجاد بوستان‌ها و فضای سبز شهری مسافران خسته کویر را چند ساعتی در خود جا داده است.

وی ادامه داد: جهت استفاده بهینه از آب با توجه به خشکسالی‌های اخیر شهرداری ۷۰ درصد آبیاری بوستان‌ها و فضای سبز را از طریق سیستم نوین آبیاری انجام داده است.

شهردار ریگان یادآور شد: مردم شهر ریگان در ایجاد فضای سبز مشارکتی جدی و فعال دارند، به‌گونه‌ای که در فصل کشت نهال، نهال‌هایی برای شهرداری خریداری و توزیع می‌کنند.

دهگان بیان داشت: امسال جهت توسعه فضای سبز شهری در جنوب و شمال شهر ریگان با همکاری دستگاه‌های مربوطه این امر محقق خواهد شد.

شهردار ریگان خاطرنشان کرد: شهرداری ریگان با در اختیار قرار دادن مکانی به تعدادی از جوانان گلخانه‌ای جهت تهیه گل و گیاه راه‌اندازی شده و با توجه به راه‌اندازی شهرداری‌های جدید در شهرستان این شهرداری نیز نسبت به تهیه گل و گیاه برای این شهرداری‌ها اقدام کرده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول