اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

میرتاج الدینی: ایجاد یک میلیون و 300 هزار شغل با اجرای قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه اجرای قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار باعث ایجاد یک میلیون و 300 هزار شغل خواهد شد، گفت: باید بکوشیم انحصارها را شکسته و صدور مجوزها را شفاف کنیم.

میرتاج الدینی: ایجاد یک میلیون و 300 هزار شغل با اجرای قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 24 شهریور ماه) در جلسه علنی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار به عنوان موافق اظهار داشت: صدور مجوزها یکی از موانع اصلی کسب و کار و تولید در کشور محسوب می‌شود که بایستی در سال رفع موانع تولید این موانع را از سد راه فعالان اقتصادی برداریم.

وی افزود: مجوزها در دو بخش تایید محور و ثبت محور هستند که تعدادی از این مجوزها مانند سلامت، محیط زیست، امنیت، بهداشت عمومی، منابع طبیعی و تغییر کاربری در زمره تایید محورها محسوب می‌شوند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیش از 20 مجوز در کشور ثبت محور هستند که دستگاه‌های دیگر فقط باید نظارت کنند که این استانداردها رعایت می‌شود که البته اکثر این نظارت‌ها آنلاین هستند.

میرتاج الدینی گفت:‌شکستن انحصارها با قانونی شدن صدور مجوز در کسب و کار اجرایی خواهد شد و نبایستی اجازه دهیم برخی کسب و کارها در اختیار برخی افراد خاص قرار گیرد، به همین دلیل باید با صدور مجوزهای کسب و کار و تسهیل این روند، شفافیت را افزایش دهیم.

وی افزود: در صورت اجرای طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در کشور بیش از یک میلیون و 300 هزار شغل ایجاد خواهد شد و انحصارات استثماری پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول