اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت همکاری معلمان و خانواده برای بازگشایی مدارس

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تصمیم‌گیری برای بازگشایی مدارس طبق تاکید رییس جمهور باید با همکاری خانواده، مدیران و معلمان انجام شود و مشارکت مردم و خانواده‌ها در این موضوع روند کارها را تسهیل می‌کند.

ضرورت همکاری معلمان و خانواده برای بازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از  ارومیه، رضوان حکیم زاده در نشست مجازی با مدیران مدارس آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در بستر شبکه شاد، اظهار داشت: تصمیم‌‌گیری برای بازگشایی مدارس طبق تاکید رییس جمهوری باید با همکاری خانواده، مدیران و معلمان انجام شود و مشارکت مردم و خانواده‌ها در این موضوع روند کارها را تسهیل می‌کند.

وی با بیان اینکه توجه به مسایل آموزش و پرورش در دولت سیزدهم جزء مهمترین موضوعات بوده و نگاه ویژه ای به این بخش وجود دارد تصریح کرد: طی هفته جاری نشست ویژه‌ای با مسأولان وزارت آموزش و پرورش برای نخستین بار و بدون واسطه در چند سال اخیر برگزار شد که بیانگر چشم‌انداز روشن برای این بخش در سال‌های پیش رو است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کرونا برای نظام آموزشی چالش‌هایی ایجاد کرد افزود: مرزهای زمان و مکان برداشته شد به گونه‌ای که دانش آموزان انتظار داشتند معلمان همچنان در طول شبانه روز فعال باشند و ما شاهد ایثار معلمان بودیم.

حکیم زاده تصریح کرد: کرونا فرصتی برای پیشرفت معلمان در حوزه شیوه‌های نوین آموزشی و بهره‌گیری از فن آوری‌های جدید بود.

این مقام مسوول با بیان اینکه حضور زیاد در فضای مجازی یک چالش است اضافه کرد: ولی بر اساس گزارش‌های رسیده دانش آموزانی بودند که در کلاس فعال نبودند و با آموزش در فضای مجازی فعال شدند.

وی با بیان اینکه در چالش کرونا و آموزش غیر حضوری تاثیرگذاری تربیتی کاهش یافت، گفت: تربیت از طریق رسانه محقق نمی‌شود و جایگزینی برای نگاه مهربان مدیر و صحبت و کلام اثرگذار به رغم تلاش‌های زیادی که در این زمینه شده است، وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول