اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

عدم تایید شهرداری ساوه/ شهردار پیشنهادی شورای ساوه باید شرایط قانونی را داشته باشد

فرماندار ساوه گفت: بدون دخالت در انتخاب اعضای شورا، هرکسی که آنها معرفی کنند و شرایط لازم و قانونی را داشته باشد مورد حمایت مجموعه شهرستان خواهد بود

عدم تایید شهرداری ساوه/ شهردار پیشنهادی شورای ساوه باید شرایط قانونی را داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، علی میرزایی پیش از ظهر امروز در خصوص انتخاب شهردار جدید ساوه در جمع خبرنگاران گفت: پس از معرفی شهردار توسط اعضای شورای شهر، وظیفه کمیته انطباق بررسی صلاحیت و داشتن شرایط لازم فرد منتخب است تا در نهایت بابررسی نهایی نظر این کمیته اعلام شود.

وی با بیان اینکه آقای گل محمدی که به عنوان شهردار به کمیته انطباق معرفی شده بود نتوانست به دلیل فقدان سوابق مدیریتی مورد نیاز حائز شرایط شناخته شود، تصریح کرد: وظیفه ما عمل به مر قانون است و مطرح کردن بحث‌های حمایت از فرد یا گروه خاص به شدت تکذیب می‌شود و موضع همگی ما بر مدار قانون خواهد بود.

فرماندار ساوه با بیان اینکه به نظر اعضای شورا احترام گذاشته و خود را شورا باور می‌دانیم، افزود: بدون دخالت در انتخاب اعضای شورا، هرکسی که آنها معرفی کنند و شرایط لازم و قانونی را داشته باشد مورد حمایت مجموعه شهرستان خواهد بود و نباید شائبه ذهنی برای افراد پیش آید که عدم تایید یا تایید یک فرد در راستای منافع گروه یا شخص خاصی بوده است. 

میرزایی حرکت در مسیر قانون را باعث توسعه و پیشرفت یک جامعه دانست و اضافه کرد: اگر بخواهیم سلایق شخصی خود را در امور مملکتی و مدیریتی اعمال کنیم قطعا در آینده به مشکل خواهیم خورد. 

وی دغدغه‌مندی فعالان مجازی را اتفاق مهمی در پیشبرد اهداف این شهر دانست و خاطرنشان کرد:  فضای مجازی ساوه باید راه خود را در مدار منطق ادامه دهد و با سالم نگه داشتن این فضا، مطالبات به حق مردم را پیگیری و به سر انجام برساند. 

گفتنی است حدود 14 روز قبل رضا گل‌محمدی با اکثریت آرای اعضای شورای شهر بعنوان شهردار منتخب به کمیته انطباق معرفی شده بود که فرماندار ساوه روز گذشته اعلام کرد این فرد بدلیل استعلامات صورت گرفته و نداشتن شرایط مدیریت لازم مورد تایید قرار نگرفته است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول