اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آشنایی با سه گزینه احتمالی استانداری چهارمحال و بختیاری

در این گزارش سوابق و ظرفیت‌های سه گزینه نهایی و محتمل برای استانداری چهارمحال و بختیاری را به اختصار مرور می‌کنیم.

آشنایی با سه گزینه احتمالی استانداری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد؛ مردم چهارمحال و بختیاری بعد از تغییر دولت و رای اعتماد مجلس به کابینه سیزدهم، امروز با نگرانی اخبار استانداران را رصد می‌کنند تا ببینند بیست و سومین سکان‌دار این استان چه کسی خواهد شد.

به غیر از اردشیر رئیسی که خود در گفت‌وگو با فارس صریحا گزینه‌بودنش برای استانداری را رد کرده بود (اینجا بخوانید) بهروز مردانی‌نژاد، سید سعید زمانیان، سید مرتضی حسینی، محمدعلی مهرانفر، غلامعلی حیدری و مجتبی نوروزی در لیست‌های مجازی و گمانه‌زنی‌های سیاسی مطرح شده‌ بودند؛ در این گزارش مروری مختصر بر سه گزینه محتمل‌تر و تقریبا نهایی خواهیم داشت.

سید مرتضی حسینی

جوان دهه شصتی (متولد 1364) که از ابتدای جوانی مسئولیت‌های متعددی را تجربه کرده، مسئولیت‌هایی چون مدیرکلی برنامه و بودجه و همچنین مدیرکل مطالعات و پژوهش‌ها در کمیته امداد، ریاست دانشکده سروش صدا و سیما و عضو هیأت امنا، دبیر فراکسیون اشتغال و تولید مجلس نهم و دهم، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی کیمیااندیشان کوثر، معاون اقتصادی شرکت توسعه عمید و... از وی فردی با تجربه برای مدیریت ساخته است.

حسینی دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته برنامه‌ریزی توسعه و کارآفرینی روستایی از دانشگاه شهید بهشتی و دو مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های اقتصاد اسلامی و برنامه‌ریزی توسعه‌ای است.

تالیف مقالات و کتب متعددی در حوزه اشتغالزایی، برنامه‌ریزی شهری و روستایی، عدالت اجتماعی و... وی را به یک پژوهشگر موفق در حوزه‌های مورد نظر تبدیل کرده است.

غلامعلی حیدری

معاون سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه استان اصفهان، مدیر امور استان‌های پدافند غیرعامل، فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری از جمله مهم‌ترین سوابق اجرایی و مدیریتی حیدری است.

برنامه‌ریزی و پیگیری طرح‌های موفق توسعه‌ای و زیرساختی در سپاه و بسیج، اصرار بر اقتصاد مقاومتی از جمله نقاط قوت حیدری برای استانداری چهارمحال و بختیاری است.

شاید پررنگ‌ترین نقطه امید حیدری نگاه توسعه‌ای و اقتصادی است که دارد، وی در سال‌هایی که در سپاه استان مسئولیت داشت اقدامات زیربنایی عمرانی قابل توجهی را پایه‌گذاری کرد که اثرش هنوز در استان پررنگ است.

مجتبی نوروزی

جوان دهه شصتی و فرزند سردار شهید سهراب نوروزی و چهره‌ای شناخته شده بین سیاسیون و نخبگان؛ اما غالبا شناخت مردم از وی به انتخابات ۹۸ باز می‌گردد؛ با اینکه نوروزی شفاف‌ترین ستادهای انتخاباتی را داشت و کمترین هزینه را برای ستادهایش انجام داد اما با تکیه به ظرفیت جوانان و فضای مجازی توانست در زمان کوتاهی به جدی‌ترین رقیب برای تمام کاندیدای حاضر در صحنه انتخابات تبدیل شود؛ هر چند نوروزی نهایتا در انتخابات ۹۸ شکست خورد اما حضورش در صحنه انتخابات گامی عملی در راستای تحقق شعار جوان‌گرایی بود.

مدیرکلی سیاسی و انتخابات، رئیس سازمان ملی جوانان و همچنین رئیس گروه مشاوران جوان استاندار از مهم‌ترین مسئولیت‌های وی در دولت‌های نهم و دهم است؛ وی با مدرک دکتری علوم سیاسی گرایش روابط بین‌الملل هم‌اکنون عضو هیأت علمی و بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول