اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سرعت بخشی به برنامه‌ صلح آمیز هسته‌ای ایران نتیجه فشارهای غرب خواهد بود/ مجلس آماده تصویب قانون جدید الزام آور برای دولت است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: به نفع آژانس بین المللی انرژی اتمی و آمریکایی‌هاست که دست از رفتارهای نخ نما شده که هیچ خروجی برای آنها ندارد بردارند و با تهران از سر عقل و تدبیر گفتگو کنند و بداند مجلس آماده مصوبه جدید الزام آور برای دولت در سرعت بخشی به برنامه هسته‌ای است.

سرعت بخشی به برنامه‌ صلح آمیز هسته‌ای ایران نتیجه فشارهای غرب خواهد بود/ مجلس آماده تصویب قانون جدید الزام آور برای دولت است

محمد حسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: آژانس بین المللی انرژی اتمی و غرب و آمریکا اگر رفتارهای تهدیدآمیز خود علیه تهران را تکرار کنند، مجلس به دنبال مصوبه‌های دیگر رفته و دولت را نسبت به پیشرفت و سرعت‌بخشی به فعالیت‌های هسته‌ای ملزم خواهد کرد.

 وی افزود: به نفع آژانس بین المللی انرژی اتمی و آمریکایی‌هاست که دست از رفتارهای نخ نما شده که هیچ خروجی برای آنها با تهدید جمهوری اسلامی ندارد بردارند و با تهران از سر عقل و تدبیر گفتگو کنند و بدانند که فقط لغو همه تحریم‌ها در دستورکار تهران و غرب است و نه چیز دیگری.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: ایران در طول سال‌های اخیر حسن نیت خود را نشان داده و برای راستی‌آزمایی کارهای زیادی را انجام داده است و غرب بهتر است دست از فشارهای سیاسی بر ایران بردارد و بداند که این فشارها نشانه عکس دارد و اگر کل تحریم‌های ظالمانه لغو نشود، ایران از حقوق خود کوتاه نیامده و به اجرای برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای خود سرعت خواهد داد.  

آصفری گفت: متأسفانه آمریکا و آژانس بین المللی انرژی اتمی در زمین صهیونیست‌ها بازی می‌کنند و به فکر چالش‌های بزرگ هستند، اما جمهوری اسلامی در مسیر پیگیری و دستیابی به حقوق خود ایستادگی و مقاومت کرده و از آن کوتاه نخواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: امروز آژانس بین المللی انرژی اتمی برای جمهوری اسلامی نهادی از مجموعه نهادهای آمریکا محسوب می‌شود و سیاست‌های زورگویانه و خصمانه ایالات متحده آمریکا را دنبال می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور افزود: امروز سیاست غرب و آژانس بین المللی انرژی اتمی آن است که آژانس نقش پلیس خوب را بازی می‌کند و آمریکایی‌ها نقش پلیس بد را بازی می‌کنند و به دنبال آن هستند که با تهدید و صدور بیانیه و قطعنامه علیه جمهوری اسلامی، تهران را به عقب بازگردانند.

 وی اظهار داشت: فرصتی که آمریکایی‌ها برای مذاکره داشتند دیگر قابل بازگشت نیست و اگر آنها دنبال مذاکره با تهران هستند باید بدانند که جمهوری اسلامی هیچ پیش شرطی جز لغو همه تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه ایران ندارد و آنها باید بدانند در هیچ حوزه‌ای جز لغو تحریم‌ها مذاکره‌ای نخواهیم کرد.

آصفری گفت: صدور بیانیه‌ها و اقدامات تهدیدآمیز غرب علیه جمهوری اسلامی نمی‌تواند مصوبه مجلس شورای اسلامی با عنوان قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها کأن لم یکن تلقی کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول