اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آغاز پویش شور عاطفه‌ها در قزوین/ راه‌اندازی ۲ هزار و ۱۰۰ پایگاه در سطح استان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان قزوین گفت: همزمان با ایام منتهی به آغاز سال تحصیلی، از ۲۰ شهریور الی ۱۱ مهر ماه پویش شور عاطفه‌ها به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود، به همین منظور در سطح استان ۲ هزار و ۱۰۰ پایگاه سیار و ثابت دایر شده است.

آغاز پویش شور عاطفه‌ها در قزوین/ راه‌اندازی ۲ هزار و ۱۰۰ پایگاه در سطح استان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهرعلی حق‌گویان، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان قزوین در نشست خبری که صبح امروز در محل این اداره‌کل برگزار شد، گفت: همزمان با ایام منتهی به آغاز سال تحصیلی، از ۲۰ شهریور الی ۱۱ مهر ماه پویش شور عاطفه‌ها به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در سطح استان قزوین ۲ هزار و ۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار جهت دریافت کمک‌های مردمی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌های سطح استان، کمیته امداد، ادارات، مراکز درمانی، مصلی‌های نماز جمعه دایر شده است.

حق گویان اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی پویش شور عاطفه‌ها، تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان کم بضاعت و نیازمند است، از خیرین و مردم نوع‌دوست استان دعوت می‌کنیم در این پویش شرکت کرده و در انواع قالب‌ها کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند داشته باشند تا هیچ دانش‌آموزی به‌دلیل مسائل اقتصادی از تحصیل باز نماند.

وی عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا و تحصیل دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی، در سال تحصیلی گذشته تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه گوشی و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد، پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید نیز ۱ هزار دستگاه دیگر تحویل این عزیزان گردد تا دانش‌آموزی در استان وجود نداشته باشد که به‌دلیل نداشتن دستگاه‌های هوشمند از تحصیل عقب بماند، البته روز گذشته نیز تعداد ۲۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کم‌بضاعت استان اهدا شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در برخی موارد افرادی به ما مراجعه می‌کنند که تحت پوشش کمیته امداد نبوده اما برای تحصیل دانش‌آموز خود ابزار هوشمند نیاز دارند، در این‌گونه موارد نیز تا جایی که در توان داشتیم از کمک به این عزیزان دریغ نکردیم.

حق‌گویان تأکید کرد: سال گذشته در پویش شور عاطفه‌ها مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی از مردم نوع‌دوست استان قزوین جمع‌آوری شد، پیش‌بینی ما این است که امسال این کمک‌ها به ۶ میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان قزوین یادآور شد: از هم‌استانی‌های عزیز درخواست داریم حتی‌الامکان کمک‌های خود را به‌صورت غیر حضوری و به شیوه‌های گوناگون مانند واریز به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ و یا کد دستوری ۸۸۷۷۰۲۸*۱# به کمیته امداد برسانند.

وی در پایان تصریح کرد: در استان قزوین حدود ۹ هزار یتیم وجود دارد که اغلب این عزیزان دانش‌آموز بوده و مستمری دریافتی آنان پاسخگوی هزینه‌های تحصیل نیست، به همین دلیل از خیرین و مردم همیشه در صحنه استان قزوین تقاضا داریم در صورت امکان با قبول سرپرستی و یا کمک‌های ویژه، این عزیزان را تحت پوشش خود قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول