اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برگزاری رزمایش ملی مشق احسان در اراک / توزیع 5 هزار بسته لوازم‌التحریر بین نیازمندان

به همت قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در استان مرکزی رزمایش ملی مشق احسان در اراک برگزار شد.

برگزاری رزمایش ملی مشق احسان  در اراک / توزیع 5 هزار بسته لوازم‌التحریر بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز به همت قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در استان مرکزی رزمایش ملی مشق احسان با هدف توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در اراک برگزار شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در این رزمایش اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند رزمایش ملی مشق احسان با هدف توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در استان برگزار شد.

مجتبی تهامی افزود: به منظور اجرای این رزمایش 18 غرفه  در تمامی شهرهای استان برپا و  اقدام به توزیع کیف و لوازم التحریر بین دانش آموزان می کنند.
امیر قدیمی دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام استان مرکزی نیز گفت: هر ساله در ایام نزدیک به شروع سال تحصیلی، بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام توسط گروه‌های جهادی و خیریه‌ها طرح مشق احسان را به اجرا می‌گذارد.

وی افزود: بنیاد احسان نیز امسال بالغ بر ۲۰۰ هزار  کیف و لوازم التحریر را از طریق گروه‌های جهادی به دست نیازمندان خواهد رساند که سهم استان مرکزی در این پویش حدود ۵۰۰۰ عدد کیف و لوازم التحریر است.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام استان مرکزی  بیان کرد: رزمایش «مشق احسان» به منظور اهدای نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ایام شیوع کرونا اجرا می‌شود.

وی رزمایش مشق احسان را از جمله بخش‌های نهضت کمک‌های مؤمنانه برشمرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول