اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

واکسیناسیون کارگران ساختمانی در دستور کار قرار گرفت

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به مطالبه کارگران ساختمانی برای قرار گرفتن در گروه شغلی واکسیناسیون گفت: در تلاشیم که برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون کارگران ساختمانی با هماهنگی صنف مربوط آغاز شود و با به سرانجام رسیدن گروه‌های شغلی مشخص‌شده، واکسیناسیون کارگران ساختمانی را آغاز کنیم.

واکسیناسیون کارگران ساختمانی در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی فتح‌اللهی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا رشت با اشاره به افزایش روند واکسیناسیون در شهرستان رشت و لزوم توجه به فرهنگ رعایت پروتکل‌ها اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان رشت به حدود ۶۴ درصد رسیده و بالا رفتن آمار روند رعایت پروتکل‌ها، قطعاً به کاهش شیوع این بیماری کمک می‌کند.

وی با اشاره به افزایش مراکز پایگاه‌های واکسیناسیون در رشت گفت: نزدیک به ۸۵ پایگاه‌های مختلف واکسیناسیون در شهرستان به‌صورت عمومی، اصناف، ادارات، بیماران خاص فعال هستند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به روند نزولی آمار بستری‌ها در شهرستان رشت افزود: آمار بستری‌های از تعداد ۶۲۱ بستری هفته گذشته به تعداد ۴۳۵ بستری در امروز رسیده و آمار روزانه پذیرش بیمار از تعداد ۱۱۲ نفر در روز هفته گذشته به تعداد ۷۶ نفر در روز کاهش پیداکرده است.

فتح‌اللهی با اشاره به بازدید دو هزار و ۵۹۷ واحد صنفی به‌صورت میدانی بیان کرد: از این تعداد بازدیدها به ۱۶۶ واحد صنفی اخطار داده شد و تعداد ۹ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها پلمپ شد.

وی از راه‌اندازی پایگاه شبانه‌روزی واکسیناسیون در روزهای آینده خبر داد و افزود: ظرفیت ثبت‌نام در سایت برای ثبت‌نام و دریافت نوبت تزریق واکسن افزایش‌یافته و روزانه هشت هزار نفر می‌توانند برای نوبت‌گیری در سایت ثبت‌نام کنند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به مطالبه کارگران ساختمانی برای قرار گرفتن در گروه شغلی واکسیناسیون گفت: در تلاش هستیم که برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون کارگران ساختمانی با هماهنگی صنف مربوط آغاز شود چراکه معیشت و اقتصاد این عزیزان در گرو هم بوده لذا با به سرانجام رسیدن گروه‌های شغلی مشخص‌شده، واکسیناسیون کارگران ساختمانی را آغاز کنیم.

فتح‌اللهی با بیان اینکه ایران جزو کشورهای رکورددار واکسیناسیون روزانه است، گفت: گیلان از وضعیت قرمز خارج‌شده و امیدواریم با مراعات بیشتر از وضعیت سخت خارج شویم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول