اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مرغ‌ها از مبدا تا مقصد رصد هوشمند می‌شوند/ ورود شرکت پست به چرخه توزیع مرغ

رئیس شرکت پست چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور کاهش قاچاق و احتکار گوشت مرغ رصد هوشمند توزیع مرغ توسط این شرکت انجام می‌شود.

مرغ‌ها از مبدا تا مقصد رصد هوشمند می‌شوند/ ورود شرکت پست به چرخه توزیع مرغ

عبدل درگاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد از ورود شرکت پست به چرخه توزیع مرغ خبر داد و گفت: رصد هوشمند توزیع گوشت مرغ توسط شرکت پست از دوماه پیش و به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه پست و سازمان صمت در قالب سامانه رهتاب به شرکت پست واگذار شده است.

رئیس شرکت پست چهارمحال و بختیاری افزود: در این طرح با توجه به زیرساخت‌ها و پلتفرم مناسبی که در شبکه پستی است می‌توان در شفافیت و آمار دقیق تولید و توزیع به مسئولان امر کمک شایانی شود.

درگاهی خاطرنشان کرد: در طرح رهتاب مرغ از نقطه‌ای که تولید می‌شود تا نقطه‌ای که توزیع می‌شود و تا مقصد نهایی در سامانه جامع الکترونیک ثبت می‌شود و به صورت  آنلاین قابل رصد است.

رئیس شرکت پست چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: این سامانه می‌تواند برای جلوگیری از قاچاق، احتکار و دلال‌بازی در توزیع مرغ به سازمان صمت کمک کند.

وی توضیح داد: از این سامانه می‌توان برای توزیع کالاهای دیگر و کالاهای یارانه بگیر استفاده کرد که البته همه مسئولیت، نظارت آن بر عهده سازمان مربوطه می‌باشد و پست فقط به وسیله این سامانه به کمک سازمان صمت آمده است.

درگاهی در پایان اضافه کرد: سامانه شرکت پست در همه کشتارگاه‌های فعال نصب شده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول