اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

فعالیت ۷ هزار بسیجی در حوزه مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از فعالیت هفت هزار بسیجی در حوزه مقابله با کرونا در استان خبر داد و گفت: استان آذربایجان‌غربی در حوزه مقابله با کرونا رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

فعالیت ۷ هزار بسیجی در حوزه مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی حبیب شهسواری با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه و شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در دوران شیوع ویروس کرونا، افراد زیادی به صورت گمنام در حال خدمت رسانی هستند و این قشر و افراد فقط برای رضای خداوند تلاش می کنند و کماکان در این مسیر ثابت قدم هستند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک و مشارکت ۹۶ هزار بسیجی در این زمینه بیان کرد: در این رزمایش مقدار ۱۵ میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده برای گندزدایی در سراسر استان توسط یسیجیان استفاده شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هفت هزار بسیجی در حوزه مقابله با کرونا و غربالگری بیماران کرونایی در استان فعالیت می‌کنند و در این حوزه با آموزش هفت هزار نفر، رتبه دوم کشوری برای آذربایجان غربی کسب شده است.

شهسواری یادآور شد: همزمان با شیوع ویروس کرونا و برای همراهی با کادر درمان و سلامت بیمارستان صحرایی در مجتمع شهید کاظمی ارومیه راه‌اندازی  و نقاهتگاهی برای استراحت بیماران با ۲ هزار تخت ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: یک واحد تولیدی دوخت البسه را به تولید ماسک تغییر کاربری داده‌ایم که زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی، ماسک تولید و در استان هنوز هم توزیع می‌شود.

این مقام مسوول با بیان اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، این استان با زلزله قطور خوی روبه‌رو شد که هشت هزار واحد مسکونی با ضرایب مختلفی ویران شدند و سپاه شهدای آذربایجان‌غربی رسیدگی به ۲ موضوع را عهده دار شد، گفت: در هر ۲ حوزه شاهد موفقیت سپاه بوده ایم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول