اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

واکسیناسیون کارگران ساختمانی فردا بررسی می‌شود/ تزریق روزانه ۲۰ هزار دز واکسن در رشت

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه امروز واکسن تزریق شده به ۲۰ هزار دز رسیده گفت: واکسیناسیون کارگران عزیز ساختمانی در نخستین فرصت در ستاد کرونا شهرستان مطرح می‌کنم تا در اسرع وقت امکان واکسیناسیون این عزیزان فراهم شود.

واکسیناسیون کارگران ساختمانی فردا بررسی می‌شود/ تزریق روزانه ۲۰ هزار دز واکسن در رشت

علی فتح اللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به افزایش چشمگیر واکسیناسیون در شهرستان رشت اظهار کرد: با ورود قابل‌توجه واکسن به گیلان و شهرستان رشت و افزایش زیرساخت‌های لازم، مراکز واکسیناسیون شهروندان به ۴۵ پایگاه افزایش و مراکز واکسیناسیون گروه‌های شغلی تا ۷۰ پایگاه نیز افزایش‌یافته است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون گروه‌های شغلی که با مردم در ارتباط بوده و خدمت‌رسانی می‌کنند از دغدغه‌های ماست، گفت: با تلاش‌های فراوان واکسیناسیون ویژه رانندگان محترم تاکسی و برخی از گروه‌های اصناف ازجمله نانوایان و شاغلین تره‌بار بدون شرایط سنی در شهرستان رشت آغاز شده است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه شروع واکسیناسیون هر گروه شغلی با صد دز در روز آغاز و صرف ۶ تا هفت روز افزایش چشمگیری پیدا می‌کند، گفت: یکی دیگر از دغدغه‌های ما در ستاد کرونا واکسیناسیون کارگران شرکت‌های تولیدی و صنعتی بوده که این واکسیناسیون را نیز آغاز و با توجه به اهمیت این موضوع به آن تأکید داریم.

فتح‌اللهی به لزوم واکسیناسیون کارگران ساختمانی با توجه به اهمیت شغلی آن‌ها ناظر به سلامت و معیشت آنان بیان کرد: آغاز واکسیناسیون کارگران عزیز ساختمانی یکی از دغدغه‌های مهم ماست که در نخستین فرصت در ستاد کرونا شهرستان مطرح و با توجه مطالبه به‌حق آنان در تلاش خواهیم بود تا در اسرع وقت امکان واکسیناسیون این عزیزان را نیز فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تا دیروز ۱۸ هزار دز در روز واکسن تزریق شده و امروز نیز به ۲۰ هزار دز رسیده است، گفت: افزایش روند واکسیناسیون نویدبخش است لذا در تلاش هستیم تا تزریق روزانه به بالای ۳۰ هزار دز نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول