اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک‌های مردم زنجان، توسط هلال احمر به خراسان جنوبی ارسال شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کمک‌های خیرین و مردم نوعدوست این استان در قالب طرح «نذرآب 4» به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال برای هموطنان شهرستان نهبندان در خراسان جنوبی ارسال شد.

کمک‌های مردم زنجان، توسط هلال احمر به خراسان جنوبی ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی ظهر امروز با خبرنگاران اظهار کرد: کاهش آلام و رنج ‌های بشری یکی از اهداف مهم و حائز اهمیت جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: طرح «نذر آب۴ » با هدف کمک به بهبود سطح زندگی خانواده‌های متاثر از خشکسالی و ارتقای کیفیت زندگی آنها در مناطق روستایی در شهرستان نهبندان خراسان جنوبی اجرا می شود. 

وی گفت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان برای این طرح 5 میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال کمک کرده‌اند.

موسوی خاطرنشان کرد: از محل کمک‌های مردم نوعدوست به جمعیت هلال احمر استان زنجان دو دستگاه تصفیه آب آشامیدنی 5 هزار لیتری همراه با تجهیزات مورد نیاز خریداری و ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، تهیه ۱۷ هزار عدد آب معدنی بزرگ، هشت عدد تانکر آب آشامیدنی یک هزار لیتری، 4هزار پک بهداشتی و ۲۰۰ ثوب لباس را از دیگر اقلام خریداری شده از محل کمک‌های خیرین استان زنجان برای ساکنان در مناطق روستایی شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی برشمرد و افزود: این اقلام نیز برای این هموطنان ارسال شد.

وی از توزیع ۳۰۰ بسته مواد غذایی و معیشتی در مناطق روستایی شهرستان نهبندان در طرح «نذر آب ۴« خبر داد و گفت: این بسته‌های غذایی شامل رب گوجه فرنگی، یک بسته مالت صبحانه، سه عدد ماکارونی، دو بطری روغن، نمک، یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی است.

موسوی ادامه داد: ۲۵۰ بسته لوازم التحریر، اسباب بازی و  ۶۰ قوطی نیز شیر خشک از محل کمک‌های خیرین استان زنجان خریداری و برای هموطنان در مناطق روستایی شهرستان نهبندان ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: علاوه بر این اقدامات در روستای درشگفت شهرستان نهبندان که دچار مشکل شدید کمبود آب شرب شده نیز لوله کشی آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را با همکاری آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی انجام می‌دهیم.

وی گفت: در این خصوص نیز از محل کمک‌های خیرین، مردم نیکوکار و نوعدوست این استان یک هزار و ۲۰۰ متر لوله پلی اتیلن به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال خریداری شد.

گفتنی است جمعیت هلال احمر استان زنجان پیش از این در سه طرح نذر آب در استان سیستان و بلوچستان خدمات ارائه داده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول