اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستگیری مجرم مسلح در گلپایگان/ پلیس وظیفه‌شناس مجروح شد

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: در عملیات تعقیب و گریز مأموران انتظامی مجرم مسلح در گلپایگان دستگیر و مأمور وظیفه شناس مصدوم شد.

دستگیری مجرم مسلح در گلپایگان/ پلیس وظیفه‌شناس مجروح شد

علی سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان در رابطه با دستگیری یک فرد مسلح، اظهار کرد: صبح امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ماه واحد گشت کلانتری ۱۱ گلپایگان به دنبال یکی از مجرمین تحت تعقیب بود که در خیابان امام‌خمینی گلپایگان شناسایی شد، اما فرد مجرم بلافاصله با دیدن مأموران به سمت آنان تیراندازی و منجر به مصدوم شدن یکی از مأموران ‌شد.

فرمانده انتظامی گلپایگان افزود: تیم عملیاتی پلیس کار تعقیب مجرم را ادامه داد، اما مجرم به یکی از منازل شهروندان ورود و ساکنان را نیز تهیدید کرده بود، برای اینکه به فردی آسیب وارد نشود با دقت و ظرافت کامل وی دستگیر و  پس از تحقیق و بررسی از منزلش تعدادی مهمات جنگی و سلاح سرد و گرم کشف و ضبط شده است.

وی گفت: در این عملیات امیر دائمی از مأموران وظیفه‌شناس گلپایگان مجروح شده است که اکنون حال عمومی وی خوب است و با دعای خیر مردم عمل جراحی نیز با موفقت انجام خواهد شد.

 انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج۱۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول