اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کاهش ۲۱ هزار هکتار از حریم تبریز، دست درازی بر حریم این شهر است/ حقوق‌های نجومی در شهرداری تبریز!

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص بخش شدن باسمنج گفت: کاهش ۲۱ هزار هکتار از حریم تبریز، دست درازی بر حریم شهر تبریز است.

کاهش ۲۱ هزار هکتار از حریم تبریز، دست درازی بر حریم  این شهر است/ حقوق‌های نجومی در شهرداری تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول برگی  امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: از دهه ۴۰ که برای شهر حریم قائل شده‌اند تبریز که شهر تاریخی است در غربت باقیمانده و شاهد بی‌مهری‌ها بوده است و امروز تبریز از سه جهت امکان توسعه ندارد و تنها راه توسعه تبریز از شرق بود که می‌توانستیم‌ تبریز را در این ناحیه گسترش دهیم‌ که یک کج سلیقه‌گی و عدم توجه کافی موجب کاهش ۲۱ هزار هکتاری شهر تبریز می‌شود.

وی افزود: ما بارها گفته‌ایم مخالف بخش شدن باسمنج نیستیم و مشتاق پیشرفت این شهر هستیم اما قرار نیست ما ۲۱ هزار هکتار حریم تبریز را کاهش دهیم تا باسمنج را بخش کنیم.

برگی یادآور شد: در دولت گذشته وقتی سوال می‌شد به جاهای دیگر سوق می‌دادند ما به حاشیه شهر توجه داریم و از آن نگرانیم اما با این کار باعث خواهند شد یک حاشیه ‌نشینی دیگر در باسمنج ایجاد شود.

برگی تصریح کرد: چگونه است که وزیر سابق با بخش شدن باسمنج مخالفت می‌کند و مردم هر ۲ شهر هم مخالف هستند اما این کار انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با نمایندگان مجلس، نایب رئیس مجلس، هیات دولت و مقامات استانی و کشوری در این باره صحبت کرده‌ام ما در شورای شهر به جد مخالف کاستن از حریم‌ تبریز هستیم و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رسول برگی در ادامه با اشاره به روز شهادت حضرت رقیه (س) گفت: امروز روز شهادت حضرت رقیه (س) در خرابه‌ شام و تثبیت حقانیت و مظلومیت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی گفت: امروز جوانان ما به عنوان مدافعان حرم‌ از حرم حضرت رقیه (س) و حضرت زینب (س) دفاع می‌کنند و جان خود را برای دفاع از حریم‌حرم و جامعه فدا می‌کنند.

برگی با بیان اینکه امروز روز سینماست، گفت: از افتخارآفرینان حوزه سینمای استان تجلیل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رویه بدی ایجاد شده که برخی مسائل در فضای مجازی پخش می‌شود که این کار درستی نیست.

رسول برگی افزود: برخی موضوعات در خصوص حقوق‌های نجومی وجود دارد و مدیران برخی کارکنان را بازخواست می‌کنند و مجبور می‌کنند از آنها دفاع کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر حقوقی که گرفته شده درست است دیگر نیاز به ترسیدن نیست، اگر نه  نیاز به پاسخگویی دارد و نهاد‌های نظارتی شهرداری باید این موضوعات را بررسی کنند.

برگی متذکر شد: لیست حقوق‌های شهرداری را خواسته بودیم که بخشی از آن تحویل شده و فقط شرکت واحد باقیمانده که آنهم امروز ارائه می‌شود تا کمیسیون تحقیق و نظارت بررسی کند.

انتهای پیام/60032/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول