اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تهیه ۵۴۰ تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند در سمنان

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از تهیه ۵۴۰ تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد خبر داد.

تهیه ۵۴۰ تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، سعید اسعدی از تهیه ۵۴۰ تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند استان سمنان با کمک خیران در قالب پویش «مهر باران» خبر داد.

وی بیان کرد: یکی از نیازهای اساسی در شرایط همه‌گیری کرونا برای دانش‌آموزان تهیه تجهیزات آموزش غیرحضوری از جمله تبلت است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان به راه‌های  مشارکت در این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد سراسر استان، مراکز نیکوکاری، شماره‌گیری کد دستوری #۸۸۷۷*و  مراجعه به سایت emdad.ir برای نیک‌اندیشان فراهم شده است.

اسعدی از برگزاری رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم»، اشاره و تصریح کرد: این رویداد ملی با هدف کمک به تأمین لوازم تحصیلی به‌ویژه لوازم کمک‌آموزشی غیرحضوری دانش‌آموزان نیازمند از  ۲۰ شهریور تا یازدهم مهرماه سال جاری در استان سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش فارس؛ چهار هزار و ۵۵۶ دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد استان سمنان از حمایت این نهاد از مقاطع تحصیلی ابتدایی تا مدارج عالی بهره‌مند‌ می‌شوند. 

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول