اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

روند بستری بیماران کرونایی در مازندران کاهشی است

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران با بیان اینکه روند بیماری در هفته‌های اخیر رو به کاهش است، گفت: میزان بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا به یک سوم دوران پیک پنجم رسیده است.

روند بستری بیماران کرونایی در مازندران کاهشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعباس موسوی با بیان اینکه روند بیماری در هفته‌های اخیر رو به کاهش است، اظهار کرد: میزان بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا به یک سوم دوران پیک پنجم رسیده که البته الان تداوم این امر هدف اصلی دست اندرکاران استانی است. 

وی افزود: تا به روند قابل اطمینان و ثابت در واکسیناسیون دست نیافتیم باید کماکان مراقبت‌های بهداشتی مثل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی مناسب، دوری از تجمع در فضای بسته باید در دستور کار همه مردم، مدیران و کارمندان نهاد‌های دولتی و خصوصی باشد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه سرعت واکسیناسیون مناسب بوده و در حال حاضر واکسیناسیون دانشجویان در دستور کار است، گفت: تاکنون ۴۴ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال استان حداقل یک دز واکسن را دریافت کردند و به ۲۸ درصد از شهروندان هم به طور کامل واکسینه شدند. 

موسوی یادآور شد: به طور متوسط روزی ۵۰ هزار دز واکسن در مراکز ارائه و تزریق می‌شود که خوشبختانه عمده افرادی که در صف دز دوم بودند، واکسن خود را دریافت کردند که در این امر نهاد‌های مختلفی نظیر سپاه و بسیج در این راه کمک زیادی کردند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول