اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

استقرار ۵۳ پایگاه برای برگزاری «شور عاطفه‌ها» در ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: شور عاطفه‌ها در ۵۳ پایگاه ثابت و سیار و بیش از ۶۰ مرکز نیکوکاری در استان ایلام از تاریخ ۲۰ شهریور ماه لغایت ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود.

استقرار ۵۳ پایگاه برای برگزاری «شور عاطفه‌ها» در ایلام

قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شور عاطفه‌ها امسال با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» از تاریخ ۲۰ شهریور ماه لغایت ۱۰ مهرماه برگزار و برنامه‌های متنوعی در این زمینه تدارک دیده شده است.

وی با عنوان اینکه شور عاطفه‌ها در ۵۳ پایگاه ثابت و سیار و بیش از ۶۰ مرکز نیکوکاری برگزار می‌شود، افزود: در صورت بازگشایی مدارس، تمهیدات برگزاری این جشن در ۹۳۳ مدرسه در سطح استان نیز اندیشیده شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: شور عاطفه‌ها امسال نیز همانند سال‌های گذشته با همکاری کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و بسیج برگزار می‌شود.

وی با عنوان اینکه هدف عمده برگزاری شور عاطفه‌ها کمک به دانش آموزان نیازمند و خانواده‌های آنان است، گفت: هم اکنون ۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز و یک هزار و ۲۵۰ دانشجوی نیازمند در استان برای آغاز سال تحصیلی خود نیازمند دریافت کمک هستند.

موسی‌نژاد با اشاره به روش‌های جمع آوری و جذب کمک‌های مردمی اعلام کرد علاوه بر ادارات و پایگاه‌های اداری، مراکز نیکوکاری روش‌های غیر حضوری برای جذب کمک‌های مردمی نیز شامل شماره گیری،کد آنی پرداخت:  #۰۸۴۱۸۸۷۷* و نیز  شماره کارت: ۰۳۵۴ ۵۰۰۳ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷  در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول