اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

از ثبات در بازار مرغ و سیمان تا پلمب 300 واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری

معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایجاد ثبات در توزیع 2 کالای اساسی مرغ و سیمان در بازار استان گفت: از ابتدای سال تا به امروز 300 واحد صنفی متخلف به دلیل گرانفروشی، عدم رعایت موارد بهداشتی و ... پلمب شد.

از ثبات در بازار مرغ و سیمان تا پلمب 300 واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری

غلامرضا قائدامینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر وضعیت توزیع مرغ گرم در چهارمحال و بختیاری به ثبات نسبی رسیده به طوری که میانگین توزیع در 10 روز گذشته 80 تن مطابق نیاز روزانه استان بوده است.

معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در خصوص وضعیت سیمان نیز با توجه به افزایش تولید هزار تنی کارخانه سیمان شهرکرد در روزهای گذشته نیاز استان مرتفع و مازاد آن به سایر استان‌ها صادر می‌شود.

عمده تخلفات صنفی در استان عدم رعایت موارد بهداشتی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و احتکار اقلام است

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۲۴ هزار فقره بازرسی توسط بازرسان سازمان صمت صورت گرفته که در این راستا یک هزار و ۶۴۰ تخلف کشف و در قالب یک هزار و ۴۶۰ پرونده به ارزش تقریبی ۲۵ میلیارد ریال به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.

قائدامینی اضافه کرد: عمده تخلفات صنفی در استان عدم رعایت موارد بهداشتی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و احتکار اقلام بوده است که در این راستا از ابتدای سال تا به امروز 300 واحد متخلف پلمب شده‌اند.

قطع موقت سهمیه 46 نانوایی در بروجن

وی اظهار داشت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون  ۳۵۰ مورد بازدید از واحد‌های خبازی صورت گرفت و ۹۳ واحد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

قائدامینی گفت: عدم رعایت ساعت کاری، تعطیلی خودسرانه و عدم رعایت اصول بهداشتی از عمده تخلفات واحد‌های مذکور بوده که در همین راستا ۴۶ نانوایی در بروجن نیز قطع موقت سهمیه شده است.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول