اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دریافت کتاب سال تحصیلی جدید منوط به ثبت‌نام در مدرسه است

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد با بیان این که دانش آموزان می توانند از 20 شهریور برای دریافت کتاب درسی خود به مدارس مراجعه کنند، گفت: ثبت‌نام اینترنتی کتاب درسی برای سال تحصیلی جدید منوط به ثبت نام قطعی دانش آموز در مدرسه است.

دریافت کتاب سال  تحصیلی جدید منوط به ثبت‌نام در مدرسه است

سعیده بهادرزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که کسب دستاوردهای آموزشی آموزش و پرورش در گرو همراهی مستمر و جدی والدین است، در خصوص فرآیند خرید کتاب درسی برای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: دانش آموزانی که تاکنون اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کتاب نکرده‌اند باید در سامانه  www.irtextbook.ir  ثبت‌نام و نسبت به خرید کتاب خود اقدام کنند. 

وی با بیان این‌که خرید اینترنتی کتاب درسی برای سال جدید در گرو ثبت‌نام دانش‌آموز در سامانه پادا است،  افزود: دانش آموزان باید قبل از اقدام برای خرید کتاب درسی مدرسه مورد نظر خود را مشخص کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: دانش‌آموزانی که برای سال تحصیلی جدید ثبت‌نام کردند می‌توانند از ۲۰ شهریور پس از تماس با مدرسه برای دریافت کتاب درسی خود مراجعه کنند.

بهادر زاده تصریح کرد: خوشبختانه امسال کتاب‌های درسی به رمزینه‌های هوشمند مجهز شدند و دانش‌آموزان می‌تواند با تلفن همراه از آن‌ها اسکن بگیرند و به عنوان مکمل تدریس معلم استفاده کنند.

وی با اشاره به استرس والدین در خصوص شیوع کرونا و بازگشایی مدارس، تأکید کرد: والدین باید بدانند که سلامت دانش آموزان در اولویت اجرایی کادر آموزشی است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول