اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشاورزان «توکهور و هشتبندی» را اکنون دریابید نه روزی که محصول‌شان را به رودخانه ریختند

امام جمعه توکهور و هشتبندی گفت: کشاورزان این منطقه اکنون به برنامه‌ریزی و تدبیر نیاز دارند نه روزی که از فرط استیصال، محصول‌شان را به رودخانه می‌ریزند.

کشاورزان «توکهور و هشتبندی» را اکنون دریابید نه روزی که محصول‌شان را به رودخانه ریختند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسین جهانگیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه توکهور و هشتبندی اظهار کرد: دنیا دید که آمریکا با خفت و خاری از کشور افغانستان خارج شد و هیچ کاری برای این کشور نکرد.

وی با توجه به آغاز فصل کشت محصولات کشاورزی در منطقه توکهور و هشت بندی، عنوان کرد: ما در این منطقه خوشبختانه در خصوص تولید محصولات کشاورزی مردم خوب عمل میکنند ولی متاسفانه در سال های گذشته با بی مدیریتی شاهد ضررهای هنگفت کشاورزان در این امر بودیم به گونه ای که محصولات کشاورزی مثل پیاز انباشته شده و در نهایت دور ریخته می‌شود.

امام جمعه توکهور و هشتبندی بیان داشت: مسئولان امر از الان به فکر فروش دسترنج کشاورزان این منطقه باشند و هر چه زودتر تدبیری بیندیشند.

حجت الاسلام جهانگیری با اشاره به در پیش بودن آغاز فصل مدارس و احتمال مجازی شدن تدریس، عنوان کرد: متاسفانه خیلی از دانش آموزان در منطقه تبلت و گوشی هوشمند برای امر تحصیل ندارند و گاها از تحصیل باز می‌مانند که برای این امر باید فکر اساسی شود.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد«: علاوه بر این موضوع با توجه به قطعی مکرر اینترنت در منطقه توکهور و هشت بندی متاسفانه تحصیل و بسیاری از امور مردم مختل گشته که از مسئولین مخابرات استان در این خصوص گلایه می‌خواهیم تا این قطعی‌ها را جبران کرده و این مشکل را مرتفع کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول