اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سهم مردم خمیر با وجود منابع فراوان «محرومیت» است

امام جمعه بندر خمیر از وجود محرومیت گسترده در این شهرستان با وجود منابع فراوان انتقاد کرد.

سهم مردم خمیر با وجود منابع فراوان «محرومیت» است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز عنوان کرد: نماز جمعه قرارگاه ایمان است که آنچه برای اصلاح جامعه و حرکت بسوی سعادت در همه شئون در آن یافت می شود.

وی افزود: احیای واقعی نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است و این نیز مدیون امام و خون شهدا است.

خطیب جمعه شهرستان خمیر با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب، گفت: نماز جمعه از اهمیت سیاسی بالایی برخودار است و اسلام دین سیاست است و هر کس اسلام را از سیاست منفک کند جاهل به اسلام و سیاست است.

از رعایت امور بهداشتی غافل نشوید

حجت الاسلام صالحی اضافه کرد: در مدتی که بیماری کرونا سایه خود را بر زندگی مردم گسترانده و گاهی وضعیت رنگ بندی بالا و پایین می آید مردم نباید حساسیت خود را نسبت به این بیماری را از دست داده و یا در رعایت امور بهداشتی مهارکننده این بیماری غفلت کنند.

وی افزود: مشارکت مردم و مسولین بزرگترین عامل در ریشه کنی این بیماری است و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری به کمتر شدن آمار فوتی ها و ابتلای مردم می‌انجامد.

امام جمعه شهرستان خمیر همچنین از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و همکاری خوب سپاه و بسیج با مدافعان سلامت نیز قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام صالحی در بخشی دیگری از سخنان خود،  عنوان کرد : دولت سیزدهم در ابتدای راه با عزمی جهادی توانسته با انتخاب نیروهای انقلابی و جوان و پای کار بودن و تلاش برای رفع مشکلات عدیده کشور و مردم گامی رو به امید بردارد.

وی با  خطاب مسولین دولتی و نمایندگان استانی توصیه کرد: استان  هرمزگان نیازمند به حضور مسئولان انقلابی و جهادی، متخصص، مردمی و اهل همت برای احقاق حقوق خود است و خواستاریم تصمیم گیران در عرصه مدیریت جدید ملاک‌های مد نظر و مطالبه مردم را تحقق بخشند.

امام جمعه بندرخمیر به اولین دیدار اعضای کابینه دولت سیزدهم با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: عمده توصیه معظم له در دو بخش قابل تامل است. نخست بازسازی اعتماد عمومی است که فرایند حرکت انقلاب در رسیدن به خدمات دهی را در همه  بخش ها فراهم می‌کند و دومین مسئله بازسازی انقلابی ساختار های مخلتف کشور است که بخش مهم و اساسی را ایفا می کنند.

خطیب جمعه شهرستان بندرخمیر گفت: حرکت انقلاب اسلامی بر همه ابعاد  و ساختار زندگی مردم توجه دارد لذا انقلابی در تمامی ابعاد عقیدتی و سیاسی  فرهنگی و نظامی لازم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شایسته مردم خمیر نیست که با وجود حجم عظیم از معادن و وجود  زیر ساخت کشاورزی و اتصال به دریا جای جای شهرستان محرومیت وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول