اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

همه مدیران اجرایی از روحیه مردمی رئیس جمهور الگو بگیرند

امام‌جمعه گلپایگان گفت: حضور رئیس جمهور در میان قشر محروم نشان دهنده روحیه انقلابی و مردمی بودن است و اگر این اقدام سرلوحه مدیران قرار گیرد موجب رفع مشکلات خواهد شد.

همه مدیران اجرایی از روحیه مردمی رئیس جمهور الگو بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: باید ساختار مدیریتی کشور بر اساس شاخصه‌های انقلابی و همچنین اعتماد ملت ایران بازسازی شود.

امام‌جمعه گلپایگان افزود:دولت جدید قابلیت کار انقلابی و عزم جدی برای کارهای جهادی را دارد و می‌تواند شعارهای انقلابی ابتدای پیروزی انقلاب را تحقق بخشد.

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور، گفت: خوزستان کانون اعتراضات بود و دشمن نیز روی مشکلات آن خطه موج‌سواری می‌کرد، رئیس جمهور در نخستین روزهای کاری با سفر به این استان در میان مردم حضور پیدا کرد و این اقدام موجب سرافکندگی دشمنان نیز خواهند شد.

کرامتی گفت: محرومیت در کپرنشینان سیستان و بلوچستان به اوج رسیده است، حضور رئیس جمهور در میان این قشر محروم نشان دهنده روحیه انقلابی و مردمی بودن است و اگر این اقدام سرلوحه مدیران قرار گیرد موجب رفع مشکلات خواهد شد.

امام‌جمعه گلپایگان تصریح کرد: جمهوری اسلامی آماده مذاکره تنها برای رفع تحریم‌های ظالمانه است و در این مسیر بر اساس منافع و اقتدار ملی عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول