اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انقلابی‌گری در محیط دستگاه‌های دولتی حاکم باشد

امام جمعه کامفیروز با اشاره به ویژگیهای مدیر انقلابی گفت: مدیران ارشد قوه مجریه باید جو حزب اللهی را با همان بار معنایی که کلمه حزب اللهی دارد، در محل کار خود حاکم کنند و زمینه را برای رشد افراد متدین و البته متخصص هموار نمایند.

انقلابی‌گری در محیط دستگاه‌های دولتی حاکم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی زاده ضمن اشاره به تذکر اخیر رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور برای بازسازی انقلابی عرصه‌های مدیریتی کشور، در این زمینه بیان داشت: ما باید در تمام عرصه های مدیریتی کشور اعم از سیاست خارجه، اقتصاد، فرهنگ، بخش های سازندگی، مسائل علمی و غیره دست به یک بازسازی عمومی زده و مدیریت انقلابی را دوباره در تمامی بخش ها حاکم کنیم.

وی اضافه کرد: مدیر انقلابی مدیری است عادل، منصف، قاطع، خردمند و دلسوز و انقلابی‌گری به معنای آن است که ما مواضع اسلامی و انقلابی خود را بدون مرعوب شدن و یا فریفته چهره های امیدبخش کاذب گردیدن، حفظ کنیم.

امام جمعه کامفیروز بیان کرد: مدیران ارشد قوه مجریه باید جو حزب اللهی را با همان بار معنایی که کلمه حزب اللهی دارد، در محل های کار خود حاکم کنند و زمینه را برای رشد افراد متدین و البته متخصص هموار نمایند.

وی در ادامه با اشاره به روند مذاکرات ایران با کشورهای غربی در دولت سیزدهم، چنین ادامه داد: اصل و اساس مذاکره برای به دست آوردن منفعت است، اگر هدف از یک مذاکره صرفا صحبت کردن  طرفین شد، کاری عبث و بیهوده خواهد بود که جز اتلاف وقت و سرمایه چیزی را در پی نخواهد داشت که این همان نکته ای است که دولت های یازدهم و دوازدهم اصلاً ملتفت آن نبودند و سرمایه ایران را در این راه، به هدر دادند.

حجت الاسلام تقی زاده مذاکره با غرب تاکنون برای ما نتیجه ای نداشته و علاوه بر مصرف نیروی انسانی ما در محل بی ثمر، دلخوری شرکای راهبردی ما را نیز به همراه آورده است.

امام جمعه کامفیروز گفت: دولت سیزدهم با عنایت به این مطلب که مذاکره فقط برای رفع تحریم صورت می گیرد، دیگر بازیچه دست غربی ها نشده و تمام انرژی خود را صرف این موضوع خواهد کرد.

وی بیان کرد: ما ضمن قائل بودن به تعامل با دنیا و مذاکره، در این مورد خاص مذاکرات خویش را صرفاً با محوریت طرح راهبردی مجلس و با نظارت شورای عالی امنیت ملی و با هدف رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول