اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

امام‌جمعه بوشهر: استان بوشهر را استانداری ویژه کنید

امام جمعه بوشهر گفت: رئیس جمهور استان بوشهر را به جهت ظرفیت‌ها، موقعیت‌های فوق‌العاده و نیازهای ضروری و بنیادین، استان ویژه و دارای استانداری با اختیارات ویژه قرار دهد.

امام‌جمعه بوشهر: استان بوشهر را استانداری ویژه کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در پیام آدینه خود اظهار داشت: وجود صنایع استراتژیک و ثروت‌آفرین ملی و خدمات فراوان این استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی، نظامی به کشور با عقب مانی‌ها و عدم تمکّن معیشتی مردم به‌ویژه جوانان عزیز همخوانی ندارد با آنکه برخی از دیگر نقاط ایران دارای وضعیتی بسیار پایین‌تر ولی در دوره‌های گذشته بسیار موردتوجه بوده‌اند.

امام‌جمعه بوشهر گفت: متأسفانه عدم تصویب و یا اجرایی نشدن بسیاری از پروژه‌های پیشرفت آفرین و مردم‌نهاد، این استان به پیشرفت درخور و شایسته خود دست نیافته است. شایان‌ذکر است حق این استان و حق مردم گران‌قدر این سرزمین باشکوه بسیار فراوان و بیش از وضعیت موجود است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: از رئیس‌جمهور و دولت تقاضا دارم درباره توسعه متوازن و پیشرفت جامع استان زرخیز و ارزشمند بوشهر توجه ویژه نمایند و حسب نظام‌نامه پروژه‌های اولویت‌دار پیشرفت استان بوشهر که به ریاست‌جمهور ارائه شده است، اعتبارات لازم تخصیص داده و با شتاب جهادی آن را اجرایی نمایند و استان بوشهر را به جهت ظرفیت‌ها، موقعیت‌های فوق‌العاده و نیازهای ضروری و بنیادین، استان ویژه و دارای استانداری با اختیارات ویژه قرار دهند.

امام‌جمعه بوشهر گفت: با عنایات الهی و تلاش کادر درمان و مراعات مردم عزیز و توسعه امکاناتی «وضعیت حاد بیماری کرونا» رو به افول است به همین جهت از همه مردم عزیز تقاضا دارم مراعات جدی خود را ادامه دهند و از مسؤولان می‌خواهم که امکانات درمانی و واکسیناسیون را گسترش داده و همه مردم عزیز بالای ۱۸ سال را شامل شود. به‌تمامی خیرین محترم پیشنهاد می‌کنم «وقف سلامت» داشته و امکانات بیمارستانی و درمانی را وقف کنند.

وی ابراز کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی خانواده‌های بسیاری نیازمند مساعدت هستند؛ از تمامی مردم عزیز تقاضا می‌کنم به مدد این خانواده‌های محترم آمده و مسائل موردنیاز فرزندان آنان را تأمین نمایند و ابتدا به خویشان خود، سپس همسایگان و اطرافیان و آنگاه به خیریه‌هایی که در این موضوع اقدام می‌نمایند به‌ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) که همواره منشأ خیرات و برکات در این عرصه می‌باشند، کمک کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول