اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

ویزیت رایگان بیماران توسط بسیج جامعه پزشکی در روستاهای سراوان

سرپرست مرکزبهداشت سراوان گفت: ویزیت رایگان بیش از ۱۰۰ خانوار توسط بسیج جامعه پزشکی در روستای سیاری حسین آباد و زیارت سراوان نجام شد.

ویزیت رایگان بیماران توسط بسیج جامعه پزشکی در روستاهای سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان،  سینا ملاشاهی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا و پس از پیشنهاد رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، بسیج جامعه پزشکی همچون گذشته در هر جایی که توانسته اقدام به ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به مردم به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده کرده است.

 سرپرست مرکزبهداشت سراوان بیان کرد: در راستای تشدید طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت ودرمان سراوان اقدام به ویزیت رایگان، نمونه گیری از بیماران  در بین 115 خانوار و واکسیناسیون کرد.

 وی ادامه داد: در این برهه از تاریخ نیز  با اعزام تیم هایی که شامل پزشک، پرستار و کادر درمانی هستند اقدام به ویزیت پزشک، کنترل فشار خون، و دندانپزشکی، آزمایشگاه و توزیع ماسک و بسته های معیشتی کرده اند، علاوه بر آن نیز توزیع داروی رایگان و ارائه خدمات مشاوره ای هم به بیماران در دستور کار قرار دارد.

 وی افزود: از آنجایی که گسترش عدالت در سلامت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود، بسیج جامعه پزشکی در صحنه ها و موقعیت ها مختلف در راستای کاهش آلام مردم ورود کرده تا مرهمی بر درمان بیماری آنان باشند.

 وی گفت: از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۰ تاکنون، تیم های بسیج جامعه پزشکی شهرستان با حضور در مناطق شهری و روستایی اقصی نقاط شهرستان اقدام به انجام تست تشخیص سریع کرونا از سالمندان، کارکنان ادارات و زنان باردار و افراد دارای علایم در روستاها، آموزش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اهدای داروی رایگان به بیماران و توزیع بسته‌های بهداشتی  کرده‌اند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول