اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هیات رییسه شورای شهرهای درگهان و طبل انتخاب شدند

جلسه انتخاب هیات رییسه ی شورای شهر درگهان پس از کش و قوس های فراوان برگزار شد و بالاخره شوراهای اسلامی شهرهای درگهان و طبل از توابع شهرستان قشم، هیات رییسه خود را شناختند.

هیات رییسه شورای شهرهای درگهان و طبل انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار فارس از قشم، با برگزاری جلسه هیات رییسه شورای اسلامی شهر درگهان، محمد صالحی به عنوان رییس، آرش دریانورد نایب رییس، محمد مشتاقی خزانه دار و محمد تورنگ و سید یعقوب دریانورد به عنوان عضو شورا انتخاب شدند.

همچنین با برگزاری جلسه تحلیف و انتخاب هیات رئیسه ی شورای شهر طبل، عبدالجلیل امینی طول و محمد امین امینی به ترتیب بعنوان رئیس و نائب رئیس انتخاب شدند.

لازم به ذکر است پاره ای اعتراضات در خصوص پرونده یکی از اعضا شورا اسلامی شهر درگهان، انتخاب هیات رییسه را به درازا کشانده بود؛ همچنین شهر طبل نیز یکی از تازه تاسیس ترین شهرهای قشم بود که پیش از این نیز انتخاب‌های شهردار و حواشی استعفای شهردا و استعفاهای زودهنگام سرپرست‌های اعلامی، مشکلاتی را برای ساختار نوپای این نهاد محلی در این منطقه از بخش حرای شهرستان قشم ایجاد کرده بود.

شهرستان قشم دارای 150 هزار نفر جمعیت، 3 جزیره شامل قشم، لارک و هنگام، 5 شهر شامل قشم، درگهان، سوزا، طبل و رمکان و 3 بخش مرکزی، شهاب و حرا می باشد.

انتهای پیام/ 88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول