اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برخورد سلیقه‌ای با پروژه مترو تبریز ممنوع!

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه مترو یک ضرورت است و با توجه به وضعیت ترافیک سطح شهر، مجبوریم که زیر زمین شبکه مناسبی برای حمل و نقل عمومی فراهم کنیم، گفت: قرار نیست با پروژه مترو به صورت سلیقه‌ای برخورد شود.

برخورد سلیقه‌ای با پروژه مترو تبریز ممنوع!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول برگی در بازدید از پروژه قطار شهری تبریز با اشاره به اینکه از تمام کسانی که برای پیشبرد مترو تبریز با رعایت استانداردهای بین‌المللی تلاش می‌کنند تشکر می‌کنیم، اظهار داشت: می‌دانیم که فعالیت در پروژه مترو به ویژه با وجود مشکلات اقتصادی و ویروس کرونا، کار سختی است اما این عشق و علاقه است که باعث پیشرفت کار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه شیوه معماری اصیل ایرانی-اسلامی که برای ایستگاه‌های جدید مترو به کار گرفته می‌شود، یادگاری بزرگی برای همشهریان است، گفت: در کنار طراحی مدرن، معماری ایرانی - اسلامی به شکلی ویژه جلب توجه می‌کند.

وی با بیان اینکه مترو یک ضرورت است و با توجه به وضعیت ترافیک سطح شهر، مجبوریم که زیر زمین شبکه مناسبی برای حمل و نقل عمومی فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: قرار نیست با پروژه مترو به صورت سلیقه‌ای برخورد شود.

برگی متذکر شد: اعضای شورا بر ضرورت اجرا و تکمیل قطار شهری واقف‌اند و در این مسیر با تمام قدرت در کنار مدیران و کارکنان این پروژه هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون حدود ۸۰۰ نفر در این پروژه مشغول فعالیت هستند، ابراز امیدواری کرد طبق وعده‌هایی که داده شده در سریع‌ترین زمان ممکن شاهد تکمیل خط یک قطار شهری تبریز خواهیم بود.

انتهای پیام/60034/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول