اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برپایی سفره جهانی حضرت رقیه(س) در زنجان

سفره جهانی حضرت رقیه همزمان با نخستین جمعه ماه صفر و مصادف با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در زنجان برگزار شد.

برپایی سفره جهانی حضرت رقیه(س) در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بزرگترین سفره جهانی حضرت رقیه همزمان با نخستین جمعه ماه صفر مصادف با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) به همت بچه‌های مسجد حضرت رقیه(س) اسلام آباد زنجان برگزار شد.

این مراسم از ساعت ۱۵ با احسان نذورات آغاز خواهد شد؛ سفره جهانی حضرت رقیه(س) همه ساله با حضور پرشور مردم پایتخت شور و شعور حسینی برگزار می‌شود ولی در سنوات اخیر به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا مراسم به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

خیران و سوگواران برای مشارکت در احسان سفره جهانی حضرت رقیه(س) می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۶۳۱۵۴ واریز کنند.

مراسم عزاداری و سوگواری حضرت رقیه(س) روزهای شنبه و یکشنبه ۲۰ و ۲۱ شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء راس ساعت ۲۱  نیز ادامه داشت.

سخنران روز نخست حجت‌الاسلام صبری‌نیا و مداحان سجاد جواد زاده، غلامرضا جعفری پور و علیرضا کابلی خواهند بود و در روز دوم نیز آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان به عنوان سخنران و یوسف شبیری، محمود حسینی و سعید نوری به عنوان مداح حضور داشتند.

هدف از این برنامه ترویج فرهنگ تعالی عاشورا، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف زینبی، ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت و بسترسازی برای تربیت سرباز برای حضرت حجت و ترویج فرهنگ زندگی ائمه معصومان (ع) بود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول