اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سه‌ شیفته کردن مراکز واکسیناسیون سپاه برای کنترل کرونا

مشکل اول ما در کشور کرونا است و مراکز واکسیناسیون که راه انداختیم در صورت توان تامین واکسن توسط علوم پزشکی می‌توانیم سه‌شیفته کنیم و نیروی لازم را داریم تا بتوان جلوی مرگ و میر را بگیریم.

سه‌ شیفته کردن مراکز واکسیناسیون سپاه برای کنترل کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی در جشنواره مالک اشتر لرستان، اظهار داشت: خوشحالیم که رقابت سالمی را بین همه رده‌ها دنبال می‌کنیم و ارزیابی من از رده‌های سپاه به گونه‌ای است که در کل در همه رده‌ها حرکت خوب و رو به جلو است و پیشرفت خوب است.

وی با بیان اینکه اختلاف‌نظرها با همدلی و وحدت متفاوت است افزود: وحدت و همدلی و برادری پایه کار است نباید کاری کنیم تفرقه  ایجاد شود که البته اینگونه مشکلاتی نداریم. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در رابطه با پایه‌های موفقیت بیان کرد: از پایه‌های موفقیت در هر کاری دریافت درست ماموریت است، عازم به انجام خوب کار باشید، در اجرا تا پایین‌ترین رده نظارت دقیق انجام شود و نیز اهتمام و اثر بخشی و پیامد سنجی ماموریت است.

وی با بیان اینکه رقابت حتما باید باشد، اما رقابت سالم مدنظر است گفت:  مومن و انقلابی باید کار خوب انجام دهد و کف کارش حسن انجام کار باشد و اگر کار خارق‌العاده انجام شود قابل تشویق است. 

کشکولی عنوان کرد: با دولت جدید در کارآمد کردن، اسلامی شدن، ضد فساد شدن دولت و امید‌آفرینی باید هم‌افزایی کنیم و برای جامعه‌سازی تلاش و کمک کنیم چرا که تولید این دولت اسلامی باید جامعه اسلامی باشد.

وی افزود: مشکل اول ما در کشور کرونا است و مراکز واکسیناسیون که راه انداختیم در صورت توان تامین واکسن توسط علوم پزشکی می‌توانیم سه‌شیفته کنیم و نیروی لازم را داریم تا بتوان جلوی مرگ و میر را بگیریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: امر به معروف با توزیع ماسک هم می‌شود انجام داد که این امر مورد توجه بسیجیان بروجرد، خرم‌آباد و الیگودرز قرار گیرد.

وی افزود: هیچ پایگاه مقاومتی در کرونا نباید بیکار باشد کمترین فعالیت پایگاه‌ها امر به معروف است که مردم را به ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها تشویق کنند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول