اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

راه‌اندازی دستگاه اکسیژن‌ساز ۶۰۰ لیتری در بیمارستان اسفراین

مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین گفت: دستگاه اکسیژن‌ساز ۶۰۰ لیتری در بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین نصب و راه اندازی شد.

راه‌اندازی  دستگاه اکسیژن‌ساز ۶۰۰ لیتری در بیمارستان اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید مهدی سعادتی، مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین از یک دستگاه اکسیژن‌ساز ۳۰۰ لیتری بهره‌مند بود که با توجه به شروع پیک پنجم کرونا و همچنین نیاز مبرم به اکسیژن جهت مراقبت از بیماران کرونایی و تعداد تخت‌های موجود با پیگیری‌های به عمل آمده و یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری به بیمارستان اختصاص یافت که پس از آماده سازی و راه اندازی شد.

وی گفت:  با راه اندازی این دستگاه ظرفیت  اکسیژن‌ساز در بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین از ۳۰۰ لیتر به ۹۰۰ لیتر افزایش یافته که با توجه به شرایط کنونی و نیاز مبرم به اکسیژن در بیمارستان، می‌توان خدمات بهتری به بیماران کرونایی ارائه نمود.

لازم به ذکر است در کنار دستگاه‌های اکسیژن‌ساز با اخذ قرارداد با تأمین کننده اکسیژن استان به صورت تمام ظرفیت از پتانسیل‌های موجود جهت درمان بیماران کرونا استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول