اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گیلان تشنه استانداری جهادی و فسادستیز است

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اینکه استاندار باید دلسوز، جهادی، فسادستیز و خدمتگزار به مردم باشد، گفت: گیلان تشنه استاندار انقلابی، جهادی و مسلط به مشکلات استان است تا با تلاش بی‌وقفه و روحیه جهادی مشکلات گیلان را حل کند.

گیلان تشنه استانداری جهادی و فسادستیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا احمدی سنگری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انقلابی بودن، آگاه به مشکلات مردم و در کنار مردم بودن قطعا از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب استاندار است، اظهار کرد: در تلاشیم تا در انتخاب استاندار آینده گیلان این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد. 

وی با اشاره به برخی از مشکلات و چالش‌ها در سطح استان گیلان گفت: راهکار برون رفت از این معضلات، انتخاب مدیران انقلابی، مؤمن، متعهد، متخصص و شایسته است که همتراز با شاخص‌های گام دوم انقلاب باشند. 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس خطاب به نیروهای انقلابی و مردم ولایت مدار گیلان بیان کرد: گیلان تشنه استاندار انقلابی، جهادی و مسلط به مشکلات استان است تا با تلاش بی‌وقفه و روحیه جهادی مشکلات گیلان را حل کند. 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه استاندار باید دلسوز، جهادی، فسادستیز و خدمتگزار به مردم باشد، افزود: سوابق اجرایی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و مجمع نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان برای تحقق این امر لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد. 

احمدی سنگری با انتقاد از کمبود تعداد مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان رشت گفت: نباید مردم در صف‌های طولانی در انتظار واکسن باشند. 

وی با انتقاد از مسؤولین استان برای برطرف کردن مشکل کمبود واکسن برکت در گیلان افزود: دز دوم واکسن برکت در مراکز موجود نیست که موجب نارضایتی و نگرانی مردم شده است. 

به گفته نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس، اگرچه گلایه از صف‌های شلوغ و برخی بی‌نظمی‌ها در یک هفته اخیر کمی کاهش داشته، اما کماکان ایجاد تجمع در برخی مراکز تجمیعی واکسیناسیون ادامه دارد و این موضوع منجر به ایجاد نگرانی از ابتلا به ویروس دلتا را دامن می‌زند. 

عضو کمیسیون اصل نود با اشاره به بازدید اخیر خود از مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز تست کرونا با تاکید بر رسیدگی به کادر درمان و توجه بیشتر به آن‌ها گفت: این مراکز با کمبود کیت‌های تشخیص کرونا و تجهیزات پزشکی مواجه هستند که مسؤولین باید توجه ویژه‌ای برای تامین آن داشته باشند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول