اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اما و اگرهای انتخاب استاندار مازندران/تغییراستاندار مازندران در دستور کار وزارت کشور

هنوز نظر نهایی وزارت کشور برای تصدی پست استانداری مازندران قطعی نشده است اما بازار شایعات در فضای مجازی در این زمینه به شدت داغ شده است هر با تایید و تکذیب‌های در این زمینه مواجه هستیم.

اما و اگرهای انتخاب استاندار مازندران/تغییراستاندار مازندران در دستور کار وزارت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، طی یک‌ماه اخیر گروه‌های مختلفی از نخبگان، جریان‌های سیاسی، مجامع دانشگاهی و شماری از شخصیت‌های ذی‌نفوذ استانی به خواست وزارت کشور گزینه‌های مختلفی را برای تصدی استانداری مازندران مطرح و پیشنهاد کردند که  گفته می‌شود؛ محتمل‌ترین آنها لیست پیشنهادی مجمع نمایندگان استان است.

در همین حال طرفداران شماری از نامزدهای مطرح برای سمت استانداری مازندران تقریبا هر روز با انتشار اخبار در فضای مجازی خود را نهایی‌ترین گزینه برای احراز این سمت مطرح می‌کنند و حتی برخی نیز خبر از صدور حکم قطعی برای خود می‌دهند که البته همه آنها گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

آخرین اخبار در دست بررسی اما حاکی است وزارت کشور تاکنون درباره استانداری مازندران به جمع‌بندی نهایی نرسید و محتمل گزینه‌های مطرح در این زمینه مهدی سعادتی،مجتبی زارعی، ابوطالب شفقت، هادی ابراهیمی، عباسعلی نوبخت، بهروز علیشیری و ماشاالله عظیمی هستند که از بین آنها احتمالا یک نفر به‌عنوان گزینه نهایی استانداری مازندران از دولت رای اعتماد خواهد گرفت.

از سوی دیگر به دنبال بالا گرفتن برخی اختلاف سلایق در این زمینه خبر می‌رسد که دولت برای مازندران انتخاب استاندار غیربومی را نیز در دست مطالعه و بررسی دارد و از این رو اسامی افرادی مانند سردار محمدتقی شاهچراغی و یحیی محمودزاده به گوش می‌رسد.

به هر روی با توجه به شرایط خاص مازندران که از نظر سیاسی و اقتصادی در شمار استان‌های حساس قرار دارد به نظر می‌رسد ظرف هفته آتی پرونده انتخاب استاندار مازندران چه بومی و غیر بومی در دولت بررسی و بسته خواهد شد.

جالب است که در این زمینه ساعاتی پیش مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با انتشار ویدئویی نسبت به این مساله واکنش نشان داد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول