اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مهار آتش در ارتفاعات «بُندر بارده» عنبرآباد پس از ۱۵ ساعت

بخشدار جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد از مهار آتش در ارتفاعات صعب‌العبور بُندربارده پس از ۱۵ساعت خبر داد و گفت: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه و کمبود امکانات و تجهیزات مهار آتش و پاکسازی کامل تا امروز ظهر ادامه داشت.

مهار آتش در ارتفاعات «بُندر بارده» عنبرآباد پس از ۱۵ ساعت

محمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: آتش‌سوزی در ارتفاعات بُندر بارده بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد از شب گذشته آغاز شد و پس از اعزام نیروهای امدادی منابع طبیعی و مردمی به‌صورت پیاده پس از ۱۵ساعت آتش خاموش شد.

وی با بیان اینکه هنوز درباره میزان خسارت و علت حادثه اطلاعاتی در دست نیست، گفت: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه و کمبود امکانات و تجهیزات مهار آتش و پاکسازی کامل تا امروز ظهر ادامه داشت.

بخشدار جبالبارز جنوبی عنبرآباد اظهار کرد: بیش از ۲۰ نفر از نیروهای امدادی در منطقه تا امروز عصر حضور داشتند و مشغول رصد و پایش هستند تا از شعله ور شدن مجدد آتش مطمئن شوند.

وی با بیان اینکه در دقایق اولیه آتش بسیار گسترده و منطقه صعب‌العبور بود که در جلسه ستاد بحران درخواست بالگرد از مرکز استان شد، تصریح کرد: باتوجه به خشکسالی و گرمای هوا امکان حریق دوباره در این منطقه وجود داشت ودر این راستا باید منطقه به دقت رصد شود.

گفتنی است نیروهای منابع طبیعی و مردمی پس از طی چهار ساعت پیاده‌روی در ارتفاعات بُندر بارده به محل آتش‌سوزی رسیدند و آتش را پس از ساعت‌ها مهار کردند.

انتهای پیام/80005/ق/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول