اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تمدید ۲ ماهه طرح ترخیص فوق‌العاده خودروهای توقیفی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از تمدید طرح ترخیص فوق العاده خودروهای توقیفی خبر داد.

تمدید ۲ ماهه طرح ترخیص فوق‌العاده خودروهای توقیفی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ فضل‌الله شیری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: طرح تسهیل در ترخیص فوق‌العاده خودروهای توقیفی که از 18 خردادماه سال‌جاری آغاز شده با اتمام مهلت دوماهه آن با تدبیر رئیس پلیس راهور ناجا تا 18 مهرماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه طی ۲ سال اخیر اقدامات و خدمات گسترده ای به مردم ارائه شده است، عنوان کرد: طرح تقسیط جریمه های رانندگی (برای اولین بار در کشور) نوبت‌دهی اینترنتی، طرح کاهش مراجعان به پلیس راهور، سیستمی کردن توقیف و رفع توقیف قضائی، ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی ( تحویل ۲هزار دستگاه به مالکان) و ... از جمله این اقدامات است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: ۶۰ درصد این خودروها به خاطر تخلفات رانندگی توقیف شده‌اند و ۴۰ درصد نیز مربوط به تخلفات در حوزه انتظامی است که دستور قضایی دارد و برای ترخیص هم به دستور قضایی نیازمند است.

وی افزود: خودروهای فرسوده و همچنین خودروهایی که هیچگونه سابقه‌ای در سامانه شماره‌گذاری پلیس ندارند از این خدمات مستثنی هستند.

شیری همچنین درخصوص پرداخت عوارض شهرداری و داشتن معاینه فنی خودروهای توقیفی، گفت: هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری برای خودروهای ترخیصی و همچنین نیاز به معاینه فنی وجود ندارد و مالکان یا متصرفان بعد از ترخیص لازم است نسبت به پرداخت و انجام آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول