اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه تخلف است/ تشکیل پرونده برای 3 متخلف در چهارمحال و بختیاری

معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه تخلف است و طی هفته گذشته 3 پرونده تخلف در این خصوص به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه تخلف است/ تشکیل پرونده برای 3 متخلف در چهارمحال و بختیاری

غلامرضا قائدامینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی روزهای گذشته شاهد افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه در میان فروشندگان مصالح ساختمانی بوده‌ایم که برای جلوگیری از این گران‌فروشی بازرسان سازمان صمت استان وارد عمل شدند.

معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با بازرسی‌های سرزده بازرسان این سازمان با سه فروشنده مصالح ساختمانی که اقدام به افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه کرده‌ بودند برخورد صورت گرفت و پرونده تخلف آن‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از افزایش قیمتی که در تاریخ  12 اردیبهشت‌ماه سال جاری در خصوص مصالح ساختمانی صورت گرفت هرگونه افزایش قیمت دیگر تخلف بوده و با جدیت با متخلفان برخورد خواهد شد.

 قائدامینی اضافه کرد: از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی در اصناف استان مراتب را از طریق سامانه 124 به بازرسان سازمان صمت گزارش دهند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول