اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

از شایعه تا واقعیت جان‌باختن ۹ نفر در بیمارستان ولیعصر بهبهان

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جان باختن ۹ نفر براثر نقص فنی بیمارستان ولیعصر بهبهان را تکذیب کرد.

از شایعه تا واقعیت جان‌باختن ۹ نفر در بیمارستان ولیعصر بهبهان

رمضان احدی رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در بهبهان اظهار کرد: با توجه به نیاز شهرستان بهبهان و شهرهای اطرف و همچنین شروع پیک پنجم کرونا، بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان بهبهان راه اندازی شد.

وی افزود: بیمارستان ولیعصر درحال حاضر قابلیت پذیرش بیماران سرپایی و بستری‌کرونا و همچنین بیماران که نیاز به ICU داشته باشند را دارد.

احدی تصریح کرد: خبر منتشر شده مبنی برفوت ۹ نفر از بیماران به علت قطع برق بیمارستان ولیعصر اساسا تکذیب می‌شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان بیان کرد: از زمان آغاز به کار بیمارستان ولیعصر تاکنون فقط سه نفر بیمار فوت شده و هیچ گونه قطع برقی در این مدت رخ نداده و چنین اتفاقی در این بیمارستان رخ نداده است.

رمضان احدی تصریح کرد: شهروندان عزیز به شایعات منتشر شده خصوصا در فضای مجازی که منبع موثقی ندارند توجه نکرده و از بازنشر این گونه اخبار کذب خودداری کرده و اخبار موثق  را از روابط عمومی این دانشکده و همچنین خبرگزاری‌های رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول