اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تأمین بیش از ۱۰۰۰ کپسول اکسیژن توسط بسیج خراسان رضوی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا(ع) گفت: بیش از هزار کپسول اکسیژن به وسیله سپاه و بسیج خراسان رضوی تأمین شده و در اختیار بیماران نیازمند قرار داده می‌شود.

تأمین بیش از ۱۰۰۰ کپسول اکسیژن توسط بسیج خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سردار علی اکبر افراسیابی امروز در حاشیه بازدید از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سبزوار اظهار کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی بیش از یک هزار کپسول اکسیژن به وسیله سپاه و بسیج خراسان رضوی تأمین شده و در اختیار بیماران نیازمند قرار داده می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا(ع) افزود: بسیج با تمامی امکانات آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی است و در تمامی استان در سطح گسترده کپسول‌های اکسیژن را در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: برخی از این کپسول‌های اکسیژن در اختیار حوزه‌های مقاومت است که با بیماریابی در محلات و با هدف حمایت از بیماران کرونایی و تشویق آن‌ها به ماندن در خانه، کپسول به صورت امانی در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

افراسیابی با بیان اینکه بسیج در تمامی بحران‌ها نیروی آماده کمک است، گفت: روند واکسیناسیون در این استان با ورود نیروهای سپاه و بسیج شتاب گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا(ع) افزود: بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی در پیشگیری از گسترش شیوع کرونا  و تسریع در روند واکسیناسیون به ویژه در موج پنجم آن ورود جدی داشته است.

وی بیان کرد: در تمامی شهرهای خراسان رضوی متناسب با ظرفیت آن‌ها و آمادگی بسیج جامعه پزشکی، پایگاه‌های تجمیعی یا مراکز واکسیناسیون  با کمک شبکه‌های بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی ایجاد شده است.

افراسیابی با بیان اینکه چندین مرکز اختصاصی در حاشیه شهر مشهد ایجاد شده است، گفت: روزانه ۹۰ واکسیناتور به تناسب تأمین واکسن، فرایند تزریق به گروه‌های هدف را انجام می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز گفت: واکسیناسیون کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه در دو مرکز تجمیعی و ۴۲ مرکز خدمات جامع سلامت برای گروه‌های هدف در حال اجرا است.

دکتر علیرضا مسلم افزود: میزان تزریق واکسن کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تا اوایل شهریور روزانه ۶ هزار دوز بود که اکنون به هفت هزار و ۱۵۵ مورد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول